Zmiana Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług od 17.03.2025

17.02.2025
17 marca 2025 r. zmieniamy postanowienia Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług

w zakresie:

  • składania dyspozycji w bankowości online,
  • używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
  • używania mPIN i mobilnej autoryzacji,
  • katalogu przypadków, w których Bank ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.

Pozostałe zmiany mają charakter porządkowy lub redakcyjny.

Aby ułatwić Państwu analizę zmian, przygotowaliśmy:

  • listę zmian w Ogólnych warunkach prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązujących od 17 marca 2025 r. 
  • nowe Ogólne warunki prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązujące od 17 marca 2025 r. 

Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy objętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z dniem doręczenia Bankowi oświadczenia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub w wybranym przez siebie terminie, ale przed dniem wejścia w życie ww. zmian, bez ponoszenia opłat.

Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku wskazany w odpowiedniej umowie lub na następujący adres siedziby Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1.

Jeśli nie poinformują nas Państwo o odrzuceniu zmian przed 17 marca 2025 r., zostaną one uznane za zaakceptowane.

Więcej informacji na temat rozwiązania z nami umowy można znaleźć w sekcji XIII „Rozwiązanie Umowy” Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub z opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.