Zmiana Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług od 17.03.2025
w zakresie:
- składania dyspozycji w bankowości online,
- używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
- używania mPIN i mobilnej autoryzacji,
- katalogu przypadków, w których Bank ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Pozostałe zmiany mają charakter porządkowy lub redakcyjny.
Aby ułatwić Państwu analizę zmian, przygotowaliśmy:
- listę zmian w Ogólnych warunkach prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązujących od 17 marca 2025 r.
- nowe Ogólne warunki prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązujące od 17 marca 2025 r.
Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy objętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z dniem doręczenia Bankowi oświadczenia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub w wybranym przez siebie terminie, ale przed dniem wejścia w życie ww. zmian, bez ponoszenia opłat.
Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku wskazany w odpowiedniej umowie lub na następujący adres siedziby Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odrzuceniu zmian przed 17 marca 2025 r., zostaną one uznane za zaakceptowane.
Więcej informacji na temat rozwiązania z nami umowy można znaleźć w sekcji XIII „Rozwiązanie Umowy” Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub z opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.