Zmiana opłat, prowizji i oprocentowania od 01.09.2020 r.

01.08.2020
Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., Czech Branch oraz Stawek oprocentowania oferowanych klientom PKO BP S.A., Czech Branch

Od 1 września 2020 r. PKO BP S.A., Czech Branch dokonuje poniższych zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów oraz w Stawkach oprocentowania oferowanych klientom:

  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach z Tabeli kursów walut,
  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych w walutach, dla których aktualne stawki stopy depozytowej mają ujemne wartości,
  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec roku na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach z Tabeli kursów walut,
  • wycofujemy z oferty produkty: Depozyt automatyczny, Rachunek dynamiczny oraz Rachunek powierniczy,
  • zmieniamy opłaty za korzystanie z systemu iPKO biznes,
  • zmieniamy zapisy dot. przelewów,
  • zmieniamy zapisy dotyczące produktów kredytowych w związku z wprowadzeniem nowego produktu - limitu kredytowego wielocelowego,
  • dodajemy usługę PKO Rachunki Wirtualne,
  • dodajemy pozycję związaną z przejęciem zarządzania uprawnieniami przez Bank w iPKO Biznes.

Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:

1) Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 września 2020 r. 

2) Nową, zmienioną Taryfę prowizji i opłat bankowych obowiązującą od 1 września 2020 r.

3) Wykaz zmian w Stawkach oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. 

4) Nowe, zmienione Stawki oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. 

Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami [ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian].

Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września  2020 r., uznaje się je za zatwierdzone.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.