Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., Czech Branch od 1.09.2021 r.

01.08.2021
Od 1 września 2021 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów
  • zmieniamy zapisy i opłaty w prowizjach od wysokich sald
  • wprowadzamy dodatkowe opłaty za korzystanie z iPKO biznes: miesięczną opłatę za korzystanie z systemu za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 5, opłatę za dodanie użytkowników zlecone u doradcy oraz zmiany doprecyzowujące pobierane opłaty
  • wprowadzamy nową opłatę za nadawanie numeru PIN do karty debetowej przesyłanego pocztą 
  • wprowadzamy dodatkowe opłaty za ustanowienie blokady środków na rachunku, wyciągi dodatkowe generowane na żądanie, przekazanie historii rachunku w uzgodnionej formie oraz uszczegółowiamy zapis odnośnie przygotowanie potwierdzenia operacji bankowej

Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:

  1. Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 września 2021 r. 
  2. Nową, zmienioną Taryfę prowizji i opłat bankowych obowiązującą od 1 września 2021 r.

Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1

Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2021 r., uznaje się je za zatwierdzone.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.