Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO BP SA Niederlassung Deutschland
Od 1 września 2021 r. PKO Bank Polski SA Niederlassung Deutschland dokonuje poniższych zmian w Warunkach sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland:
- zmieniamy zapisy, zakres i opłaty prowizji od wysokich sald. Po zmianach występować będą zmienione dwie prowizje: opłata miesięczna i opłata roczna
- wprowadzamy dodatkowe opłaty za korzystanie z bankowości elektronicznej iPKO biznes: miesięczną opłatę za korzystanie z systemu za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 5, opłatę za dodanie użytkowników zlecone u doradcy(również w przypadku EBICS) oraz zmiany doprecyzowujące pobierane opłaty
- wprowadzamy nowe opłaty za nadawanie numeru PIN, w tym przesyłanego pocztą, do karty debetowej
- wprowadzamy odrębne opłaty za przelewy w formie papierowej
- wprowadzamy dodatkowe opłaty za: (i) ustanowienie blokady środków na rachunku,(ii) wyciągi dodatkowe generowane na żądanie, (iii) przekazanie historii rachunku w uzgodnionej formie oraz uszczegółowiamy zapis odnośnie przygotowanie potwierdzenia operacji bankowej
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
- Wykaz zmian w Warunkach sprzedaży, obowiązujących od 1 września 2021 r.
- Nowe, zmienione Warunki sprzedaży, obowiązujące od 1 września 2021 r.
Zapraszamy do zapoznania się z nimi na dole strony.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen) mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w punkcie 18 Ogólnych Warunków Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland, które można znaleźć tutaj. Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Frankfurt am Main, 60-311, Neue Mainzer Strasse 52-58.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2021 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.