Zmiana warunków sprzedaży produktów i usług od 01.10.2020 r.

01.10.2020
Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO BP SA Niederlassung Deutschland

Od 1 października 2020 r. PKO Bank Polski SA Niederlassung Deutschland dokonuje poniższych zmian w Warunkach sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland:

  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach wskazanych w Tabeli kursów walut,
  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych w walutach, dla których aktualne stawki stopy depozytowej mają ujemne wartości,
  • wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec roku na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach wskazanych w Tabeli kursów walut,
  • zmieniamy opłatę za przelewy SEPA Credit Transfer z datą waluty dla Banku Overnight,
  • dodajemy opłatę za realizację przelewu zagranicznego w trybie pilnym – z datą waluty dla Banku Tomnext oraz opłatę NON-STP,
  • zmieniamy opłatę za korzystanie z systemu EBICS,
  • wprowadzamy zmiany porządkowe w sekcji SEPA Direct Debit – podział opłat w rozróżnieniu na Odbiorcę i Płatnika,
  • usuwamy pozycję „Warunki realizacji zleceń płatniczych” oraz „Warunki realizacji SEPA Direct Debit”. Jednocześnie, wycofujemy możliwość wyznaczania instrukcji kosztowej OUR przy przelewach do krajów Unii Europejskiej,
  • zmieniamy zapisy dotyczące produktów kredytowych w związku z wprowadzeniem nowego produktu - limitu kredytowego wielocelowego,
  • dodajemy usługę PKO Rachunki Wirtualne,
  • dodajemy pozycję związaną z przejęciem zarządzania uprawnieniami przez Bank w iPKO biznes.

Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen), można bezpłatnie wypowiedzieć umowę dotkniętą zmianami ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej w wypowiedzeniu przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Jeśli nie zostanie zgłoszony sprzeciw przed 1.10.2020 r., uznaje się je za zatwierdzone.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.