Zmiana warunków sprzedaży produktów i usług od 01.10.2020 r.
01.10.2020
Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO BP SA Niederlassung Deutschland
Od 1 października 2020 r. PKO Bank Polski SA Niederlassung Deutschland dokonuje poniższych zmian w Warunkach sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland:
- wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach wskazanych w Tabeli kursów walut,
- wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec miesiąca na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych w walutach, dla których aktualne stawki stopy depozytowej mają ujemne wartości,
- wprowadzamy opłatę za utrzymywanie wysokiego salda na koniec roku na rachunkach bieżących/pomocniczych prowadzonych we wszystkich walutach wskazanych w Tabeli kursów walut,
- zmieniamy opłatę za przelewy SEPA Credit Transfer z datą waluty dla Banku Overnight,
- dodajemy opłatę za realizację przelewu zagranicznego w trybie pilnym – z datą waluty dla Banku Tomnext oraz opłatę NON-STP,
- zmieniamy opłatę za korzystanie z systemu EBICS,
- wprowadzamy zmiany porządkowe w sekcji SEPA Direct Debit – podział opłat w rozróżnieniu na Odbiorcę i Płatnika,
- usuwamy pozycję „Warunki realizacji zleceń płatniczych” oraz „Warunki realizacji SEPA Direct Debit”. Jednocześnie, wycofujemy możliwość wyznaczania instrukcji kosztowej OUR przy przelewach do krajów Unii Europejskiej,
- zmieniamy zapisy dotyczące produktów kredytowych w związku z wprowadzeniem nowego produktu - limitu kredytowego wielocelowego,
- dodajemy usługę PKO Rachunki Wirtualne,
- dodajemy pozycję związaną z przejęciem zarządzania uprawnieniami przez Bank w iPKO biznes.
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen), można bezpłatnie wypowiedzieć umowę dotkniętą zmianami ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej w wypowiedzeniu przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Jeśli nie zostanie zgłoszony sprzeciw przed 1.10.2020 r., uznaje się je za zatwierdzone.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.