Dowiedz się więcej o promocji
Jak wziąć udział w promocji
- Do 30 września otwórz Konto Platinium II z kartą – przy otwarciu konta podaj kod promocji ”ZYSKUJE”
- Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
- Masz już konto Platinium II? Od tej pory w każdym z 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym zostało otwarte konto:
- zrób minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą (łączna wartość transakcji bezgotówkowych kartą wykonanych przez te 3 kolejne miesiące nie może być niższa niż 3 000 zł)
- przynajmniej 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
Za spełnienie warunków promocji otrzymasz 600 zł na konto.
Promocja jest dostępna dla osób, które nie mają i nie miały konta w PKO Banku Polskim od 1 stycznia 2023 r. do momentu otwarcia konta Platinium II w Promocji „Wydajesz i zyskujesz”.
Promocja trwa od 29 lipca 2024 r. do 30 września 2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli nagród.
Kiedy otrzymasz nagrodę?
- Nagrody będziemy przekazywać:
- dla kont otwartych od 29.07.2024 r. do 31.07.2024 r. – do 30.11.2024 r.
- dla kont otwartych od 1.08.2024 r. do 31.08.2024 r. – do 31.12.2024 r.
- dla kont otwartych od 1.09.2024 r. do 30.09.2024 r. – do 31.01.2025 r.
- Nagrodę przekażemy, jeśli do dnia wydania nagrody:
- nie zamkniesz konta ani karty
- nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
- Nagrody będziemy przekazywać:
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą.
- W przypadku otwarcia konta jako konta wspólnego (tj. gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy) możemy przyznać jedną nagrodę w promocji dla tego konta.
- Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza liczbę transakcji bezgotówkowych kartą uprawniających do przyznania nagrody.
- Do łącznej liczby transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
- W promocji nagrodzimy nie więcej niż 550 osób.
Opłaty
Konto i karta
- Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 20 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 250 000 złW przeciwnym razie 80 zł0/80 zł
- Obsługa karty0 zł
Przelewy
- Przelewy BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKOJeśli przelewy w serwisie iPKO lub aplikacji IKO autoryzujesz kodem z karty kodów jednorazowych, opłata dodatkowo wyniesie 0,50 zł0 zł
- Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię0 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0 zł
Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II
Otwórz konto Platinium II
Przez internet
- 1
Złóż wniosek online
Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera - 2
Podpisz dokumenty
Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
oraz kartę do konta w ciągu 2 dni - 3
Korzystaj z konta
Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO
W oddziale
- 1
Przyjdź do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego
Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) - 2
Podpisz umowę
Dokumenty do podpisu przygotuje dla Ciebie doradca - 3
Aktywuj usługi bankowości elektronicznej
Korzystaj z serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają. Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat. Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
- Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF,
- Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.