Udzielamy kredytów obrotowych i inwestycyjnych podmiotom działającym na terenie Czech. W zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa w ocenie zdolności kredytowej uwzględniamy sytuację spółki matki z Polski i zabezpieczenia ustanawiane przez nią.
W Polsce i w Czechach udostępniamy ten sam serwis transakcyjny i aplikację mobilną iPKO biznes. To umożliwia zarządzanie finansami międzynarodowej grupy poprzez jedno narzędzie.
W oddziale w Pradze prowadzimy obsługę w 3 językach: polskim, czeskim i angielskim. Dzięki temu klientom łatwiej podejmować decyzje i spełniać lokalne wymogi formalne.
Dzielimy się naszym doświadczeniem. Współpracujemy z organizacjami rządowymi z Polski i Czech oraz z podmiotami doradczymi wspierającymi biznes na rynku lokalnym.
Grupom kapitałowym działającym w Czechach, Niemczech lub Polsce udostępniamy cash pooling. Usługa umożliwia m.in. uzupełnianie niedoboru środków jednej spółki z nadwyżek drugiej spółki z grupy (także w różnych walutach).
Przelewy wewnątrz grupy kapitałowej na rachunki PKO Banku Polskiego są realizowane natychmiastowo. Nasi klienci mogą też zlecać ekspresowe przelewy zagraniczne SWIFT GPI wraz z informacją o zaksięgowaniu środków u kontrahenta.
CZ: +420 234 129 830
PL: +48 22 561 49 50
Wyślij e-mail
praha@pkobp.pl
PKO BP S.A., Czech Branch
Klimentská 1216/46, Nové Město
110 00 Praha 1
Česká Republika
BIC (Swift): BPKOCZPP
Kod banku: 3060
ID DS: 8aj8wbg
DIČ: CZ684000798
PKO Bank Polski S.A. Niederlassung Deutschland z siedzibą we Frankfurcie nad Menem pomaga firmom rozwijać biznes na terenie Republiki Federalnej Niemiec.
Więcej
PKO BP S.A., Pobočka Zahraničnej Banky z siedzibą w Bratysławie pomga firmom rozwijać biznes na Słowacji.
Więcej
Bank uniwersalny ze specjalnym zespołem do obsługi firm z Polski. Akcjonariuszem większościowm KredoBanku jest PKO Bank Polski.
Więcej
PKO Bank Polsk realizuje bezpośrednie przelewy w 23 walutach z 1300 bankami na całym świecie.
Więcej
Rachunki i depozyty
Bankowość elektroniczna
Rozliczenia i karty
Zarządzanie płynnością
Kredyty
Finansowanie handlu
Od 1 listopada 2024 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152,ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w umowie zawartej z Bankiem lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00, Praha 1.
Jeśli nie zgłoszą Państwo odmowy przyjęcia wprowadzanych zmian przed 1 listopada 2024 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Teraz możesz zlecać przelewy krajowe w CZK bez środków na rachunku. Po zasileniu rachunku zrealizujemy je automatycznie. Możesz wybrać opcję oczekiwania bezterminowego lub przez określoną liczbę dni kalendarzowych.
Aby skorzystać z funkcji przy zlecaniu przelewu należy wybrać TAK w sekcji Oczekiwanie na środki. Domyślnie włączyliśmy ją z terminem oczekiwania przez 1 dzień, ale masz możliwość pełnego zarządzania funkcjonalnością w sekcji Administracja.
Jeżeli miałeś już włączoną funkcję Oczekiwania na środki dla przelewów zagranicznych, będzie ona działać również dla przelewów krajowych w CZK.
W serwisie iPKO biznes w sekcji Rachunki dostępna jest nowa funkcja – Potwierdzenia sald na koniec roku.
Dzięki temu możesz pobrać potwierdzenie w formie pdf, z informacją o saldach kont, depozytów i kredytów. By skorzystać z opcji upewnij się, że masz uprawnienia do konta w zakresie dostępu do informacji o saldzie.
Żeby zrealizować przelew zagraniczny do niektórych państw, w tytule podaj tzw. kod celu płatności, który określi powód transakcji. Bez tego nie możemy zrealizować przelewu.
Które kraje wymagają kodu celu płatności?
Gdzie znaleźć taki kod?
Po wprowadzeniu kodu BIC uaktywni się lista, z której możesz wybrać odpowiedni kod celu płatności.
Pamiętaj
Jeśli musisz uzupełnić kody w tytule płatności, popraw też pliki, które chcesz zaimportować do aplikacji.
Od 1 lutego 2023 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług (PLIK PDF). Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00, Praha 1.
Jeśli nie zgłoszą Państwo odmowy przyjęcia wprowadzanych zmian przed 1 lutym 2023 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Od 1 lipca 2022 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152,ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00, Praha 1.
Jeśli nie zgłoszą Państwo odmowy przyjęcia wprowadzanych zmian przed 1 lipca 2022 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Od 1 marca 2022 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 marca 2022 r. (PLIK PDF)
Nowa, zmieniona Taryfa prowizji i opłat bankowych obowiązująca od 1 marca 2022 r. (PLIK PDF)
Zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, można bezpłatnie wypowiedzieć umowę dotkniętą zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług. Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1
W przypadku braku sprzeciwu do wprowadzanych zmian przed 1 marca 2022 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Pytania prosimy kierować do doradcy lub opiekuna w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Przywrócenie otwierania rachunków lokat terminowych na warunkach negocjowanych od 03.01.2022 r.
Od 1 września 2021 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1
Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2021 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Zawieszenie otwierania rachunków lokat terminowych na warunkach negocjowanych od 25.01.2021 r. dla klientów Oddziału w Czechach
Od 1 września 2020 r. PKO BP S.A., Czech Branch dokonuje poniższych zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów oraz w Stawkach oprocentowania oferowanych klientom:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
1) Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
2) Nową, zmienioną Taryfę prowizji i opłat bankowych obowiązującą od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
3) Wykaz zmian w Stawkach oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
4) Nowe, zmienione Stawki oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami [ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian].
Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2020 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Od 1 lipca 2020 r. PKO Bank Polski wycofuje z oferty dla klientów korporacyjnych Depozyt automatyczny oraz Rachunek dynamiczny.
Od 1 lipca 2020 r. zmieniają się niektóre postanowienia Ogólnych Warunków prowadzenia rachunków, wykonywania płatności i świadczenia innych usług. Wprowadzone zmiany polegają przede wszystkim na:
Jeśli nie akceptują Państwo tych zmian, mogą Państwo wypowiedzieć umowę rachunku bieżącego w trybie natychmiastowym. Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Ogólne warunki prowadzenia rachunków, wykonywania płatności i świadczenia innych usług [PDF]
Informacje zawarte na stronie mają charakter informacyjny, reklamowy i nie stanowią oferty, usługi doradztwa inwestycyjnego oraz udzielania rekomendacji dotyczących instrumentów finansowych lub ich emitentów w rozumieniu ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, a także nie są formą świadczenia usług doradztwa podatkowego ani pomocy prawnej.