Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO BP SA Niederlassung Deutschland
Od 1 marca 2023 r. dokonane zostaną poniższe zmiany w Warunkach sprzedaży produktów i usług dla klientów korporacyjnych PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland:
- usunięcie opłat za utrzymywanie wysokich sald na rachunkach
- podniesienie opłaty za prowadzenie rachunku bankowego z 20 EUR na 50 EUR
- podniesienie opłaty za dostęp do bankowości elektronicznej z 30 EUR na 50 EUR
- wprowadzenie opłaty za wydanie karty debetowej w wysokości 10 EUR
- podniesienie opłaty z 15 EUR do 50 EUR za pośrednictwo w nadaniu Identyfikatora Odbiorcy (CID) przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.
- podniesienie prowizji za udzielenie gwarancji z 0,5% do 0,7% kwartalnie (minimum 150 EUR)
- podniesienie opłaty za udzielenie informacji o kliencie firmie audytorskiej z 50 EUR do 100 EUR
- dodanie w iPKO biznes modułu do śledzenia przelewów (moduł Tracker SWIFT) – opłata będzie obowiązywać od momentu udostępnienia usługi przez PKO Bank Polski SA Niederlassung Deutschland.
- dodanie informacji, że saldo zamkniętego rachunku podlega zadysponowaniu przez Bank zgodnie z pisemnymi dyspozycjami posiadacza rachunku, co nie uchybia prawa Banku do potrącenia swoich należności z salda rachunku
- usunięcie informacji dot. walut, w których realizowane są pozostałe przelewy zagraniczne w trybie pilnym oraz ekspresowym (wszystkie informacje odnośnie realizacji zleceń podawane są w Warunkach realizacji zleceń płatniczych
- zmiany dot. zapisów przy usłudze konsolidacji sald, jak również pobieranych opłatach za tę usługę
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen) mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w punkcie 18 Ogólnych Warunków Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland, które można znaleźć tutaj. Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Frankfurt am Main, 60-311, Neue Mainzer Strasse 52-58.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 marca 2023 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy dokumenty do pobrania: