Zmiana Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług od 17.03.2025

18.02.2025
17 marca 2025 r. zmieniamy Ogólne warunki prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług (dalej „Warunki”) w zakresie:
  • danych rejestrowych Oddziału,
  • sekcji X Reklamacje; dokument „Procedura Reklamacji” jest dostępny na stronie internetowej Oddziału,
  • używania mPIN do autoryzacji w bankowości elektronicznej,
  • katalogu przypadków, w których Bank może udzielać informacji stanowiących tajemnicę bankową.

Pozostałe zmiany mają charakter redakcyjny.

Aby ułatwić Państwu analizę zmian, przygotowaliśmy:

  • plik ze zmianami wprowadzonymi w Ogólnych warunkach prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązującymi od 17 marca 2025 r. (plik PDF)
  • nowe Ogólne warunki prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, obowiązujące od 17 marca 2025 r. (plik PDF).


Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Warunkami mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy objętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z dniem doręczenia Bankowi oświadczenia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub w wybranym przez siebie terminie, ale przed dniem wejścia w życie ww. zmian, bez ponoszenia opłat.

Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku wskazany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Pribinova 10, 811 09 Bratislava.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odrzuceniu zmian przed 17 marca 2025 r., zostaną one uznane za zaakceptowane.
Więcej informacji na temat rozwiązania z nami umowy można znaleźć w sekcji XIII „Rozwiązanie Umowy” Warunków.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub z opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.