Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky
- wprowadzenie opłaty za wzrost salda na rachunkach w ostatnim dniu roku,
- podniesienie opłaty za wydanie tokena sprzętowego,
- podniesienie opłat za usługi związane z Poleceniem zapłaty SEPA,
- inne zmiany porządkowe i korekty
Aby ułatwić Państwu analizę zmian, przygotowaliśmy:
- Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 listopada 2024 r.
- Nowa, zmieniona Taryfa prowizji i opłat bankowych obowiązująca od 1 listopada 2024 r.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć w dziale Dokumenty na stronie www PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky . Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać do: PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratysława.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 listopada 2024 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.