Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky

06.02.2023
Od 6 marca 2023 r. PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów
  • usunięcie opłat za utrzymywanie wysokich sald na rachunkach,
  • dodanie modułu do śledzenia przelewów (moduł Tracker SWIFT) w iPKO biznes – opłata będzie obowiązywać od momentu udostępnienia usługi,
  • podniesienie opłat za przelewy zagraniczne otrzymywane, wydanie nowej karty po jej zastrzeżeniu, pośrednictwo w nadaniu Identyfikatora Odbiorcy (CID),
  • usunięcie usługi „Sporządzenie opinii do treści gwarancji lub akredytywy stand-by (na wniosek Beneficjenta), oraz usunięcie pozycji „wydanie tokena mobilnego”
  • zmiany zapisów dot. usług związanych z konsolidacją sald, jak również wysokości opłat pobieranych za te usługi oraz zmiany zapisów dot. usługi rachunku escrow
  • inne zmiany porządkowe.

Nowa Taryfa prowizji i opłat bankowych obowiązująca od 6 marca 2023 r.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych Warunków Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać do: PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratysława.

Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 6 marca 2023 r., uznaje się je za przyjęte.

Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.