Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky
- dotychczasowa opłata za wysokie salda w EUR zastąpiona zostanie nową opłatą za utrzymywanie wysokiego salda na rachunkach we wszystkich walutach,
- wprowadzona zostanie nowa opłata za utrzymywanie wysokiego salda w ostatnim dniu roku,
- wprowadzone zostaną dodatkowe opłaty za korzystanie z iPKO biznes: (i) miesięczna opłata za korzystanie z systemu za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 5 osób, (ii) opłata za wniosek o dodanie użytkowników zlecony u doradcy, (iii) opłata za przejęcie zarządzania uprawnieniami przez Bank,
- wprowadzone zostaną odrębne opłaty za przelewy w formie papierowej,
- wprowadzone zostaną zmiany porządkowe w sekcji SEPA Direct Debit – nastąpi podział opłat ze względu na Odbiorcę i Płatnika usługi,
- w związku z wprowadzeniem nowych produktów, dodane zostaną nowe pozycje dotyczące nowych usług: kart płatnicznych, Sweeping Topping, SWIFT MT101, rachunków wirtualnych, limit kredytowy wielocelowy,
- wprowadzone zostaną dodatkowe opłaty: za (i) ustanowienie blokady środków na rachunku, (ii) wyciągi dodatkowe generowane na żądanie, (iii) sporządzanie wyciągu w formie papierowej, (iv) przekazanie historii rachunku w uzgodnionej formie, oraz uszczegółowiony zostanie zapis odnośnie przygotowania potwierdzenia operacji bankowej.
- zmienione zostaną stawki prowizji kredytowych za gotowość – od niewykorzystanej kwoty kredytu/transzy.
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w taryfie, przygotowaliśmy:
- Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 16 lipca 2021 r.
- Nową, zmienioną Taryfę prowizji i opłat bankowych obowiązującą od 16 lipca 2021 r.
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych Warunków Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Pribinova 10, 811 09 Bratysława.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 16 lipca 2021 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.