Przejdź to głównej części strony

Autoryzacja w iPKO biznes SK

Token umożliwia w iPKO biznes dla klientów Oddziału Słowacja PKO Banku Polskiego: potwierdzanie logowania i autoryzację transakcji kodem jednorazowym


Token sprzętowy

    1. Włącz token wciskając i przytrzymując klawisz strzałki i klawisz z kłódką.
    2. Wprowadź PIN 12345.
    3. Pojawi się napis NEW PIN oraz wolne miejsce przeznaczone na wpisanie nowego numeru PIN. Wpisz nowy, pięciocyfrowy, znany tylko Tobie numer PIN.
    4. Pojawi się napis PIN CONF oraz wolne miejsce przeznaczone na ponowne wpisanie nowego numeru PIN.
    5. Jeżeli numer zostanie wpisany poprawnie, pojawi się napis NEW PIN CONF.
      W przypadku pomyłki podczas wpisywania nowego numeru PIN pojawi się napis FAIL, po którym zostaniesz ponownie poproszony o wprowadzenie nowego numeru PIN oraz jego potwierdzenie.
    6. Aby zmienić kod PIN należy włączyć token wprowadzić aktualny kod PIN oraz wcisnąć I przytrzymać klawisz strzałki i klawisz z kłódką.
    7. Pojawi się napis NEW PIN oraz wolne miejsce przeznaczone na wpisanie nowego numeru PIN. Wpisz nowy, pięciocyfrowy, znany tylko Tobie numer PIN.
  • Aby zalogować się do iPKO biznes lub autoryzować transakcję przy użyciu tokena Vasco DP270 należy wcisnąć i przytrzymać przyciski strzałki i kłódki, a następnie wprowadzić kod PIN. Gdy na ekranie pojawi się „APPLI”, wybierz:

    • „2” – w przypadku logowania do iPKO biznes SK,
    • „3” – w przypadku autoryzacji operacji w serwisie iPKO biznes SK. W celu zautoryzowania operacji w serwisie, należy w narzędziu wprowadzić numer kodu autoryzacyjnego prezentowanego na ekranie iPKO biznes. Na podstawie wprowadzonego kodu narzędzie wygeneruje ciąg cyfr potrzebnych do autoryzacji operacji w serwisie iPKO biznes SK.