Logowanie do iPKO biznes SK i odzyskiwanie dostępu
Pierwsze logowanie do iPKO biznes SK
- Na stronie https://www.ipkobiznes.sk w polu Identyfikator użytkownika wpisz identyfikator klienta otrzymany od pracownika banku.
- Po przeładowaniu strony kliknij Logujesz się po raz pierwszy?
- W polu Hasło pierwszego logowaniapodaj ciąg znaków przekazany przez pracownika oddziału lub w wiadomości SMS, a następnie zatwierdzić przyciskiem Zaloguj.
- Zostaniesz poproszony o aktywację tokena. Przepisz kod z tokena i zatwierdź przyciskiem Wykonaj.
- Po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji tokena wybierz przycisk OK, a zostaniesz przeniesiony na ekran zmiany hasła dostępu. Podaj tam ponownie Hasło pierwszego logowaniai ustal swoje Nowe hasło:
- Nowe hasło może mieć 8-16 znaków alfanumerycznych (cyfr i/lub liter oraz znaków specjalnych: `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?). Hasło nie może zawierać znaków diakrytycznych. System rozróżnia małe i wielkie litery.
- Po wpisaniu wymaganych danych i wybraniu przycisku Zaloguj otrzymasz potwierdzenie wykonania zmiany hasła dostępu.
- Kliknij Dalej, a pojawi się strona, gdzie wybierzesz swój obrazek bezpieczeństwa. Będzie się on pojawiał jako kolejne potwierdzenie przy logowaniu, a następnie zatwierdź wybór, a zakończysz aktywację.
Kolejne logowanie do iPKO biznes SK
- Na stronie https://www.ipkobiznes.sk wpisz swój Identyfikator użytkownikai wybierz Dalej.
- Na kolejnej stronie wyświetli się obrazek bezpieczeństwa – jeśli jest poprawny, podaj hasło i Hasło z tokena wygenerowane na Twoim tokenie, a następnie zatwierdź przyciskiem Zaloguj.
Pamiętaj, Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez siebie obrazek lub datę na nim (data i godzina prezentowana na obrazku nie będzie zgodna z bieżącymi danymi), przerwij prace i zadzwoń do nas:
SK 0 800 049 028 lub +48 61 855 94 94
(opłaty zgodne z taryfą operatora, pon.-pt. godz. 8:00-18:00)
Odzyskiwanie hasła do iPKO biznes SK
W przypadku zablokowania dostępu do iPKO biznes skontaktuj się z użytkownikiem pełniącym funkcję administratora serwisu iPKO biznes w Twojej firmie.
Ważne! Hasło i obrazek do logowania można zmienić w dowolnym momencie po zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO biznes w zakładce Ustawienia.