Zarejestruj się w promocji

  • Administratorem danych osobowych jest PKO Bank Polski S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

    1. Administrator danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „Bankiem”.

    2. Inspektor Ochrony Danych

    W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod@pkobp.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    3. Kategorie danych osobowych -informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Bank przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

    4. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:
    1) przedstawienia ofert lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f Rozporządzenia,
    2) zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
    3) realizacji zawartej umowy, lub w celu świadczenia usług przez Bank, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    4) dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    5) zarządzania przez Bank ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c Rozporządzenia,
    6) rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f Rozporządzenia,
    7) realizacji przez Bank czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia,
    8) realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), poręczenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c Rozporządzenia,
    9) marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank lub spółki z Grupy Kapitałowej Banku lub podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    10) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    11) wykrycia i ograniczenia nadużyć finansowych związanych z działalnością Banku, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych klientów Banku oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.

    Dane dotyczące Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    5. Udostępnienie danych osobowych

    Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Bank :

    1) podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie art. art. 104 ust. 2 i art. 105 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe,
    2) podmiotom, którym Bank powierzył wykonywanie czynności bankowych lub czynności związanych z działalnością bankową na rzecz Banku,
    3) instytucjom, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe,
    4) organom i podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie art. 149 lub 150 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi lub innych przepisów prawa, dotyczących obrotu instrumentami finansowymi (w zakresie usług powierniczych świadczonych przez Bank na podstawie art. 119 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, lub usług wykonywanych przez Bank na podstawie art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi),
    5) biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy,
    6) podmiotom z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotom współpracującym z Bankiem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotach dostępna jest na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

    Pani/Pana dane mogą być przekazane administracji rządowej Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem SWIFT.

    7. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

    1) ważności oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) obowiązywania umowy zawartej z Bankiem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
    4) stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w części trzeciej Rozporządzenia nr 575/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012,
    5) obowiązywania udzielonego Pani/Panu pełnomocnictwa, a po jego wygaśnięciu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

    Informacje dotyczące okresów przechowywania danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    8. Przysługujące prawa

    W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

    1) prawo dostępu do danych osobowych,
    2) prawo do sprostowania danych osobowych,
    3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
    7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

    9. Źródło pochodzenia danych - informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Bankiem oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.

    10. Wymóg podania danych

    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla:

    1) rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem,
    3) świadczenia usług przez Bank, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Bank,
    4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi,
    5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

    11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz w celach marketingowych, konsekwencją czego będzie możliwość zastosowania wobec Pani/Pana uproszczonej ścieżki obsługi oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty produktów i usług oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

W promocji „Sprawdza się w działaniu” możesz odebrać nagrodę główną, a także maksymalnie 2 nagrody dodatkowe. Łącznie do 350 zł na Allegro!

Szczegóły promocji dostępne w regulaminie

 

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać nagrodę główną do 150 zł

W czasie trwania Promocji czyli w terminie od 13 maja 2021 r. do 27 czerwca 2021 r.:

  • otwórz PKO Konto za Zero wraz z kartą do konta VISA i wyraź odpowiednią zgodę marketingową
  • zgłoś chęć udziału w Promocji, rejestrując się na stronie. Podczas rejestracji określ o jaką nagrodę chcesz się ubiegać
  • w każdym z 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych po otwarciu konta wykonaj min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą do konta lub płatności BLIKIEM (z wyjątkiem wpłat i wypłat z bankomatów oraz przelewów na telefon)

Pamiętaj! W promocji mogą brać udział osoby, które w dowolnym czasie zawierającym się w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 12 maja 2021 r. włącznie nie posiadały konta w Banku (nie dotyczy kont Inteligo).

 

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać nagrodę dodatkową do 100 zł

W czasie trwania Promocji czyli terminie od 13 maja 2021 r. do 27 czerwca 2021 r otwórz dla siebie PKO Konto za Zero wraz z kartą do konta VISA, wyraź odpowiednią zgodę marketingową i dodatkowo:

  • otwórz konto dla swojego dziecka tj. PKO Konto Pierwsze z kartą Visa lub PKO Konto Dziecka oraz Kartę Junior
  • w każdym z 2 kolejnych miesięcy kalendarzowych po otwarciu konta dla swojego dziecka wykonaj min. 2 transakcje bezgotówkowe kartą do PKO Konta Pierwszego lub Kartą Junior

 

Sprawdź jak to działa

Wartość Nagrody

W jakim czasie zrobić transakcje?

Kiedy dostaniesz Nagrodę?

Przykład

Nagroda główna

50 zł (I etap)

W pierwszym miesiącu kalendarzowym po otwarciu PKO Konta za Zero wraz z Kartą Kz0

Do 20 dnia następnego miesiąca

Założyłeś PKO Konto za Zero wraz z Kartą Kz0 17 maja br. i spełniłeś wszystkie warunki w tym 5 transakcji w następnym miesiącu tj. czerwcu - Nagrodę główną za I etap  otrzymasz do 20 lipca br.

100 zł (II etap)

W drugim i trzecim miesiącu kalendarzowym po otwarciu PKO Konta za Zero wraz z Kartą Kz0

Do 20 dnia następnego miesiąca

Założyłeś PKO Konto za Zero wraz z Kartą Kz0 17 maja br., spełniłeś wszystkie warunki w tym warunek transakcji w czerwcu, lipcu i sierpniu - Nagrodę główną za II etap otrzymasz do 20 września br.

Nagroda dodatkowa

100 zł

(maksymalnie 2 Nagrody dodatkowe)

W pierwszym i drugim miesiącu kalendarzowym po otwarciu PKO Konta Dziecka oraz Karty Junior lub PKO Konta Pierwszego wraz z Karta KP

Do 20 dnia następnego miesiąca

Założyłeś PKO Konto za Zero wraz z Kartą Kz0 i otworzyłeś PKO Konta Pierwsze wraz z Kartą KP 17 maja br., w czerwcu i lipcu spełniłeś wszystkie warunki Promocji dla PKO Konta za Zero oraz dla PKO Konta Pierwszego wraz z Kartą KP. Nagrodę dodatkową otrzymasz do 20 sierpnia br.

 

Kody na allegro – warto wiedzieć!

Więcej informacji

Zobacz nasze filmy

Konta dla całej rodziny

PKO Konto za Zero i przelewy głosowe w IKO

PKO Konto za Zero i przelewanie kieszonkowego dziecku… głosowo

PKO Konto Pierwsze i płatności zbliżeniowe telefonem

PKO Konto Dziecka i aplikacja Junior

Więcej o kontach

  • PKO Konto za Zero to konto dla osób od 18 roku życia, które oferuje m.in.: 0 zł za prowadzenie konta osobistego i 0 zł za kartę debetową 2Dowiedz się więcej
  • PKO Konto Dziecka to konto przeznaczone dla dzieci poniżej 13 roku życia. Kontroluj wydatki dziecka i zapoznaj je z bankowością online. Dowiedz się więcej
  • PKO Konto Pierwsze to konto dla młodzieży w wieku od 13 do 18 lat. Cały bank w jednym smartfonie. 0 zł za prowadzenie konta, przelewy na telefon oraz wypłaty BLIK-iem. Dowiedz się więcej

 

 

1 Promocja „Sprawdza się w działaniu” w terminie 13.05-27.06. 2021 r. dotyczy PKO Konta za Zero, PKO Konta Dziecka i PKO Konta Pierwszego. Pula nagród to 5000 szt. dla PKO Konto za Zero oraz 2000 szt. dla PKO Konto Dziecka i PKO Konto Pierwsze. Spełnij wszystkie warunki promocji - szczegóły w regulaminie dostępnym na pkobp.pl/sprawdzasie Więcej o kontach, w tym Taryfa Prowizji i Opłat Bankowych na pkobp.pl i w placówkach banku.

2Jeśli miesięcznie zapłacisz min. 5 razy kartą lub BLIKIEM (z wyjątkiem przelewów), inaczej opłata 10 zł/mies.

 

 

Najczęściej zadawane pytania o promocji

Pytania i odpowiedzi
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.