Aktywacja i logowanie do bankowości elektronicznej

Jak logować się do aplikacji IKO?

Jak aktywować dostęp przez przeglądarkę? (serwis iPKO)

Jak logować się przez przeglądarkę? (serwis iPKO)

Na co uważać przy logowaniu do konta w przeglądarce?

  • Upewnij się, czy logujesz się na popawnej stronie z certyfikatem bezpieczeństwa (zamkniętą kłódką). Adres https://www.ipko.pl najlepiej wpisać ręcznie. Możesz też przejść do strony logowania klikając w "Zaloguj się" na stronie pkobp.pl
  • Sprawdź, czy strona logowania wyświetla się poprawnie i pokazują się na niej wszystkie elementy - w tym Twój obrazek bezpieczeństwa. Jeśli w trakcie logowania pojawi się inny niż wybrany przez Ciebie obrazek, upewnij się, że został wpisany poprawny numer klienta/login. W razie wątpliwości przerwij logowanie i skontaktuj się z bankiem.
  • Nie autoryzuj logowania do serwisu internetowego narzędziem autoryzacyjnym - wyjątkiem jest logowanie do Platformy Usług Elektronicznych ZUS, gdzie – ze względów bezpieczeństwa i z uwagi na szczególną poufność danych – wymagana jest dodatkowa autoryzacja.
  • Sprawdzaj datę i godzinę ostatniego (nie-)poprawnego logowania