Aktywacja i logowanie do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO

Jakich danych potrzebuję do logowania?

Jak po raz pierwszy zalogować się do serwisu internetowego iPKO/aplikacji mobilnej IKO?

Jak logować się do aplikacji IKO?

Jak logować się przez przeglądarkę? (serwis iPKO)

Jak dokończyć aktywację aplikacji mobilnej IKO?

Gdzie znajdę mój numer klienta?

Gdzie mogę znaleźć hasło pierwszego logowania?

Jak mogę aktywować nową kartę kodów?

Co zrobić, jeśli mam zablokowane narzędzie autoryzacji (kod SMS, kod z karty kodów lub mobilna autoryzacja w aplikacji mobilnej IKO)?

Co zyskuję przez dodanie sprzętu i przeglądarki internetowej jako urządzenia zaufanego?

Jak usunąć urządzenie z zaufanych lub zmienić nazwę urządzenia zaufanego?

Ile urządzeń zaufanych mogę dodać?

Na co uważać przy logowaniu do konta w przeglądarce?

  • Upewnij się, czy logujesz się na poprawnej stronie z certyfikatem bezpieczeństwa (zamkniętą kłódką). Adres https://www.ipko.pl najlepiej wpisać ręcznie. Możesz też przejść do strony logowania klikając w "Zaloguj się" na stronie pkobp.pl
  • Sprawdź, czy strona logowania wyświetla się poprawnie i pokazują się na niej wszystkie elementy - w tym Twój obrazek bezpieczeństwa. Jeśli w trakcie logowania pojawi się inny niż wybrany przez Ciebie obrazek, upewnij się, że został wpisany poprawny numer klienta/login. W razie wątpliwości przerwij logowanie i skontaktuj się z bankiem.
  • Sprawdzaj datę i godzinę ostatniego (nie-)poprawnego logowania
  • Dodaj swój komputer, tablet lub telefon jako urządzenie zaufane
    Urządzenie zaufane to sprzęt (np. laptop, tablet, telefon, itp.) i przeglądarka internetowa, z których najczęściej korzystasz do logowania się do serwisu internetowego iPKO. Możesz zarządzać urządzeniami zaufanymi po zalogowaniu do iPKO: Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Urządzenia zaufane.