Nie pamiętasz hasła/masz zablokowany dostęp?
Jak odblokować dostęp do konta?
8-cyfrowy numer klienta identyfikuje Cię w systemie banku - używasz go do logowania do konta lub usług powiązanych (np. Płacę z iPKO, 3D Secure). Nie można zmienić numeru klienta, ale jeśli masz problemy z zapamiętaniem go, utwórz 'przyjazny' login do logowania online:
Hasło służy do logowania do konta lub usług powiązanych (np. Płacę z iPKO, 3D Secure). Ustalasz je w trakcie aktywacji serwisu iPKO.
Obrazek bezpieczeństwa wybierasz w trakcie aktywacji serwisu iPKO. Obrazek pojawia się w czasie logowania do serwisu iPKO i usług powiązanych z iPKO (z wyjątkiem logowania do IKO) wraz z informacją o dacie DD.MM.RRRR i godzinie GG:MM:SS rozpoczęcia logowania (np. 01.01.2016, 23:59:59):
Ważne!
Zobacz również
Ustalony podczas aktywacji IKO 4-cyfrowy PIN używaj do logowania i potwierdzania operacji mobilnych
Jeśli podejrzewasz, że ktoś mógł zobaczyć Twój PIN, możesz go zmienić w Ustawieniach aplikacji IKO.
Jeśli Twój telefon obsługuje dodatkowe metody logowania, loguj się przykładając palec do czytnika lub skanuj twarz
Aby nadać hasło do serwisu internetowego iPKO, na stronie pkobp.pl kliknij przycisk Zaloguj się i przejdź na ipko.pl. Następnie wprowadź swój numer klienta i kliknij Dalej.
Wprowadź hasło pierwszego logowania (otrzymasz je automatycznie SMS-em po wprowadzeniu numeru klienta lub znajdziesz w kopercie otrzymanej wraz z umową).
Następnie zmień hasło pierwszego logowania na własne (powinno się różnić od loginu i składać się z 8-16 znaków alfanumerycznych: cyfr i liter oraz znaków specjalnych`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>? bez polskich liter np. "ł", "ś").
Wybierz swój obrazek bezpieczeństwa i zatwierdź zmianę, a dostęp do serwisu iPKO będzie aktywny - możesz zalogować się do niego z przeglądarki. Możesz też włączyć dwuetapową autoryzację logowania przy pomocy mobilnej autoryzacji w aplikacji IKO - zobacz, jak aktywować dwuetapowe logowanie
Wejdź na https://www.ipko.pl lub kliknij w przycisk Zaloguj się na pkobp.pl. Upewnij się, że połaczenie jest bezpieczne i zapoznaj się z naszymi wskazówkami poniżej.
• Numer klienta to indywidualny 8-cyfrowy numer, który otrzymasz w mailu lub na umowie, identyfikuje Cię on w systemie banku.
• Login to unikatowy ciąg znaków, który możesz ustalić i używać wymiennie do logowania do serwisu iPKO zamiast numeru klienta.
Po zweryfikowaniu obrazka bezpieczeństwa podaj swoje hasło do serwisu internetowego iPKO (przy wybranych logowaniach może pojawić się ekran z zabezpieczeniem CAPTCHA). Jeśli korzystasz z dwuetapowej autoryzacji, potwierdź w aplikacji IKO swoje logowanie - zobacz, jak korzystać z dwuetapowego logowania
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności