Nie pamiętasz hasła/masz zablokowany dostęp?
Jak odblokować dostęp do konta?
8-cyfrowy numer klienta identyfikuje Cię w systemie banku - używasz go do logowania do konta lub usług powiązanych (np. Płacę z iPKO, 3D Secure). Nie można zmienić numeru klienta, ale jeśli masz problemy z zapamiętaniem go, utwórz 'przyjazny' login do logowania online:
Hasło służy do logowania do konta lub usług powiązanych (np. Płacę z iPKO, 3D Secure). Ustalasz je w trakcie aktywacji serwisu iPKO.
Obrazek bezpieczeństwa wybierasz w trakcie aktywacji serwisu iPKO. Obrazek pojawia się w czasie logowania do serwisu iPKO i usług powiązanych z iPKO (z wyjątkiem logowania do IKO) wraz z informacją o dacie DD.MM.RRRR i godzinie GG:MM:SS rozpoczęcia logowania (np. 01.01.2016, 23:59:59):
Ważne!
Zobacz również
Wejdź na stronę ipko.pl i wpisz swój numer klienta. Kliknij Dalej.
Wpisz hasło pierwszego logowania – otrzymasz je automatycznie SMS-em po pierwszym kroku lub znajdziesz je w kopercie wraz z umową.
Następnie zmień hasło pierwszego logowania na własne (powinno się różnić od loginu i składać się z 8-16 znaków alfanumerycznych: cyfr i liter oraz znaków specjalnych`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>? bez polskich liter np. "ł", "ś").
Wybierz i zatwierdź swój obrazek bezpieczeństwa. Teraz Twoje iPKO jest aktywne.
Żeby zwiększyć bezpieczeństwo logowania do iPKO, ustaw dwuetapową autoryzację (każde logowanie do iPKO będziesz potwierdzać dodatkowo w IKO) – zobacz, jak aktywować dwuetapowe logowanie
Ustalony podczas aktywacji IKO 4-cyfrowy PIN używaj do logowania i potwierdzania operacji mobilnych
Jeśli podejrzewasz, że ktoś mógł zobaczyć Twój PIN, możesz go zmienić w Ustawieniach aplikacji IKO.
Jeśli Twój telefon obsługuje dodatkowe metody logowania, loguj się przykładając palec do czytnika lub skanuj twarz
Wejdź na https://www.ipko.pl lub kliknij w przycisk Zaloguj się na pkobp.pl. Upewnij się, że połączenie jest bezpieczne i zapoznaj się z naszymi wskazówkami poniżej.
• Numer klienta to indywidualny 8-cyfrowy numer, który otrzymasz w mailu lub na umowie, identyfikuje Cię on w systemie banku.
• Login to unikatowy ciąg znaków, który możesz ustalić i używać wymiennie do logowania do serwisu iPKO zamiast numeru klienta.
Po zweryfikowaniu obrazka bezpieczeństwa podaj swoje hasło do serwisu internetowego iPKO (przy wybranych logowaniach może pojawić się ekran z zabezpieczeniem CAPTCHA). Jeśli korzystasz z dwuetapowej autoryzacji, potwierdź w aplikacji IKO swoje logowanie - zobacz, jak korzystać z dwuetapowego logowania
Wystarczy, że po zalogowaniu do IKO na ekranie głównym aplikacji klikniesz „Aktywuj” i dokończysz aktywację zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Numer klienta znajdziesz na pierwszej stronie umowy lub przypomnimy Ci go na infolinii 800 302 302.
Hasło pierwszego logowania otrzymasz automatycznie SMS-em przy pierwszym logowaniu (będzie ważne 10 min.) lub otrzymałeś je w kopercie wraz z umową.
Jeśli nie masz hasła pierwszego logowania, zobacz, jak je odzyskać.
Pierwszą kartę kodów aktywujesz na infolinii pod numerem 800 302 302.
Każdą kolejną kartę kodów możesz aktywować samodzielnie w serwisie iPKO (Ustawienia > Autoryzacja), aplikacji IKO (Ustawienia > Narzędzia autoryzacyjne) lub na infolinii.
Jeżeli masz zablokowane narzędzie autoryzacji, zadzwoń na infolinię: 800 302 302. Nasz konsultant odblokuje je dla Ciebie.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności