Jak umówić się na spotkanie?
Umów się na spotkanie tak, jak Ci wygodniej
- 1Wypełnij krótki formularz rejestracyjny, w którym wskażesz temat rozmowy oraz formę i czas spotkania.
- 2Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres email i nr tel. otrzymasz potwierdzenie i szczegóły spotkania
Jak przygotować się na spotkanie?
- Telefon
Doradca zadzwoni we wskazanym przez Ciebie terminie.
Rozmowy z doradcami są nagrywane. - Wideorozmowa
- W wybranym przez siebie terminie otrzymasz link z zaproszeniem na wideorozmowę.
Do wideorozmowy wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową (zalecamy Chrome). Upewnij się, że Twoje urządzenie jest wyposażone w kamerę, głośnik oraz mikrofon. Wideorozmowy, do których dołączysz przez telefon, będą prowadzone w aplikacji Google Meet. - Przed wideorozmową możesz przetestować połączenie.
Na podany adres wyślemy Ci e-mail z linkiem do zrobienia testu. Przeprowadzimy rozmowę w aplikacji Google Meet. Nie musisz nic instalować. Aplikacja otworzy się w przeglądarce internetowej. - Zanim zaczniesz, upewnij się, czy Twoje urządzenie ma sprawny mikrofon i kamerę i dołącz do wideokonferencji.
- W terminie zaplanowanej wideokonferencji wyślemy Ci SMS oraz e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania i linkiem do połączenia wideo.
Czas oczekiwania na połączenie zależy od liczby osób, które się z nami aktualnie kontaktują.
Wideorozmowy z doradcami są nagrywane. Usługa jest realizowana wspólnie z Operatorem Chmury Krajowej.
- W wybranym przez siebie terminie otrzymasz link z zaproszeniem na wideorozmowę.
- Spotkanie w oddzialePrzyjdź do wybranego oddziału w wskazanym na formularzu terminie – nasz doradca będzie na Ciebie czekał. Doradca może dzwonić do Ciebie przed spotkaniem w celu ustalenia szczegółów, możesz też sam skontaktować się z doradcą, jego numer otrzymasz w potwierdzeniu spotkania.
Pytania i odpowiedzi
- Kto może skorzystać z umawiania spotkań?Umów spotkanie z doradcą to usługa skierowana do wszystkich zainteresowanych ofertą PKO Banku Polskiego.
- Jakie informacje mogę uzyskać podczas rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy?
Podczas rozmowy zdalnej możesz otrzymać informacje na temat oferty banku. Możesz również skorzystać z naszej oferty produktowej przy wsparciu doradcy.
Produkty dla klientów indywidulanych obsługiwane zdalnie:
Produkty dla klientów firmowych obsługiwane zdalnie:
Możesz też zamówić telefon lub wideorozmowę z doradcą firmowym o ofercie dla Twojego biznesu w naszym banku:
- W jakich godzinach mogę nawiązać wideokonferencję?
Formularz rejestracyjny jest dostępny online 24h/7.
Na wideorozmowę możesz umówić się w wybranym przez siebie terminie w kolejnych dniach. Jeśli chcesz porozmawiać z wideodoradcą jak najszybciej możesz zająć kolejkę, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą nawet jeszcze tego samego dnia.
Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
- Czy wideorozmowy są bezpieczne?
Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.
E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Zwróć uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.
- Co zrobić, mam wątpliwości co do tożsamości kontaktującego się ze mną pracownika banku (np. doradcy, konsultanta)?
Możesz zweryfikować tożsamość pracownika banku w aplikacji IKO:
- Podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedz, że chcesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji IKO.
- Po chwili dostaniesz powiadomienie push w aplikacji z jego danymi.
- Poproś pracownika o imię, nazwisko, jego stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni. Jeśli dane są poprawne, potwierdź je w aplikacji IKO i kontynuuj rozmowę.
Jeśli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302Nie masz aplikacji IKO? Zadzwoń na infolinię i poproś o weryfikację pracownika banku.