Grafika
DLA DZIECI 0-12 LAT

Aplikacja PKO Junior

  • Stworzona dla dzieci do 12. roku życia.
  • Uczy dziecko zarządzania budżetem na telefonie
  • Ty - jako rodzic - kontrolujesz transakcje w swoim serwisie iPKO

Przycisk google play
Przycisk app store
i Aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemami Android i iOS. Wpisz w sklepie z aplikacjami „PKO Junior”.

Zalogujcie się po raz pierwszy

1
Wpisz numer klienta i hasło, które dostaniesz SMS-em lub w placówce
2
Utwórz PIN – możesz też zaznaczyć logowanie przez rozpoznawanie twarzy lub odcisk palca
3
Zmień hasło na własną kombinację znaków – to kolejny sposób logowania, który możesz wybrać

Serwis PKO Junior

W serwisie PKO Junior dziecko może korzystać na komputerze z takich samych funkcji jak w aplikacji.

Obsługa PKO Junior w serwisie rodzica

Dziecko uczy się zarządzać pieniędzmi w swojej aplikacji mobilnej i serwisie PKO Junior, a Ty - jako rodzic - kontrolujesz je w swoim serwisie iPKO.

W serwisie iPKO wybierz z menu profil PKO Junior.

PKO Junior w serwisie iPKO to wydzielona część serwisu bankowości internetowej rodzica, w której możesz kontrolować konta swoich dzieci (z oferty PKO Junior).

Pytania i odpowiedzi

Jeśli dziecko zablokuje dostęp do aplikacji lub serwisu PKO Junior (np. po wielokrotnym wpisaniu niepoprawnych danych) lub zapomni hasła lub PIN-u, możesz nadać mu nowe hasło w panelu PKO Junior w swoim serwisie iPKO:

  1. Wybierz z górnego rozwijanego menu PKO Junior
  2. W sekcji Moje dzieci wybierz dziecko, któremu chcesz nadać nowe hasło do serwisu internetowego PKO Junior
  3. W zakładce Ustawienia serwisu dziecka Dostęp do serwisu kliknij w nadaj hasło i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie 

W panelu rodzica PKO Junior w serwisie iPKO możesz:

  • Kontrolować finanse dziecka
  • Zarządzać dostępem dziecka do poszczególnych funkcji serwisu internetowego
  • Każdorazowo potwierdzać przelewy zasilenia karty Junior i doładowania telefonu inicjowanych przez dziecko
  • Stawiać dziecku wyzwania i przyznawać nagrody za ich podjęcie
  • Mieć podgląd funkcji w kalendarzu np.: skarbonka, wpłaty i wypłaty, wyzwania i odznaki, co pozwala sprawdzać postępy dziecka w nabywaniu nowych umiejętności i w radzeniu sobie z poszczególnymi funkcjami serwisu lub aplikacji
  • Zarządzać kartami PKO Junior, np. decydować o kwocie zasilenia, sprawdzać kwotę, zarządzać limitami dziennymi i miesięcznymi wydatków
  • Aktualizować dane dziecka

Tak. Dziecko inicjuje przelew lub doładowanie telefonu w swojej aplikacji lub serwisie PKO Junior, a Ty – jako rodzic – każdorazowo potwierdzasz lub odrzucasz transakcje w panelu „PKO Junior” w swoim iPKO. Dopóki nie zaakceptujesz prośby o przelew, nie zrealizujemy przelewu.

Dzięki temu bankowanie jest nie tylko przyjemne, ale i bezpieczne.

Żeby zainicjować przelew, dziecko wypełnia prosty formularz przelewu: podaje imię i nazwisko odbiorcy, jego numer konta, cel i kwotę przelewu. Następnie prośba o przelew pojawi się w panelu PKO Junior w Twoim serwisie iPKO. 

Dopiero po Twojej akceptacji prośby, zrealizujemy przelew. Dziecko dostanie powiadomienie w PKO Junior, że przelew jest zatwierdzony.

Każdy przelew zlecony przez dziecko musisz zaakceptować, żeby trafił do realizacji. Możesz też odrzucić przelew.

Jeśli dziecko ma mniej niż 10 lat, funkcja przelewów jest domyślnie wyłączona. Możesz ją włączyć w panelu PKO Junior w swoim serwisie iPKO.