Twoje dane
- Jakie dane mogę zmienić online?
Czy zmienisz dane w serwisie iPKO? Czy zmienisz dane w aplikacji IKO? dokument tożsamości tak tak numer telefonu tak - adres e-mail tak tak adres zamieszkania tak - adres korespondencyjny tak tak zgody marketingowe tak tak - Czy dowód osobisty mogę zaktualizować przez internet?
Tak, możesz to zrobić w serwisie iPKO lub aplikacji IKO - jak zmienić dane przez internet?
Stan konta i historia
- Co to są dostępne środki?Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie
- Co to jest saldo?
Saldo księgowe (stan konta) to kwota jeszcze nie pomniejszona o Twoje ostatnie wydatki, które czekają na zaksięgowanie (blokady)
Co to są transakcje zrealizowane?
Płatność została zrealizowana i zaksięgowana na koncie odbiorcy. Ten status dotyczy wszystkich transakcji, np. przelewów lub płatności w sklepach i internecie. Szczegóły znajdziesz w historii konta.
Czym jest blokada?
Blokada dotyczy nierozliczonych transakcji – w takim przypadku pieniądze nie zostały ściągnięte z Twojego konta, ale nie możesz też z nich skorzystać. Blokadę zakładamy dla wszystkich płatności kartą i wypłat z bankomatu. Więcej w szczegółach konta. - Co to są transakcje oczekujące?Płatność nie została jeszcze zrealizowana. Ten status dotyczy najczęściej przelewów, które chcesz zrobić w przyszłości, np. zleceń stałych. Pamiętaj, że transakcję oczekującą możesz anulować.
- Co to są transakcje odrzucone lub anulowane?Płatność została anulowana przez Ciebie, inną upoważnioną osobę lub przez nas w przypadku, gdy np. na koncie nie było wystarczającej kwoty do zrobienia transakcji. Więcej w szczegółach konta.
- Gdzie mogę pobrać potwierdzenie przelewu lub wyciąg z konta?
- W serwisie iPKO pobierzesz wyciąg z konta
- W aplikacji IKO pobierzesz potwierdzenie przelewu w formie PDF i prześlesz ją, np. SMS-em lub e-mailem
- Czy mogę sprawdzić historię konta przez internet?
Historię transakcji sprawdzisz w serwisie iPKO i aplikacji IKO:
- Zobaczysz szczegóły każdej płatności, tj. tytuł, kwotę, walutę, datę zlecenia i zaksięgowania transakcji, typ płatności, dane odbiorcy i nadawcy
- Łatwo znajdziesz konkretną transakcję – wystarczy, że ustawisz filtry w historii
Powiadomienia
- Jak włączyć powiadomienia w aplikacji IKO?
W aplikacji IKO:
- Przejdź do Ustawienia → Dane i personalizacja → Powiadomienia w aplikacji
- Włącz powiadomienia
- Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać
W serwisie iPKO:
- Przejdź do Ustawienia → Korespondencja i powiadomienia → Powiadomienia dodatkowe
- Włącz powiadomienia
- Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać
Limity
- Jaki jest maksymalny limit pojedynczej transakcji w serwisie iPKO?Jest to 300 000 zł.
- Jaka jest maksymalna kwota pojedynczej transakcji w aplikacji IKO, którą mogę potwierdzić biometrią?Jest to 500 zł.
- Jak zmienić limity przez internet?W serwisie iPKO przejdź do Ustawienia → Limity płatności.
- Czy w aplikacji IKO mogę zmienić limity płatności?W aplikacji IKO możesz zmienić tylko limit przelewów potwierdzanych biometrią
- Jak zmienić limity karty w aplikacji IKO?
- Przejdź do Moje produkty → Karty i wybierz kartę, która Cię interesuje
- Wejdź w ikonkę trzech kropek → Limity → Zmień limity
- Potwierdź zmiany, a nowe limity aktywują się od razu
Poznaj limity płatności oraz kart i dowiedz się, jak możesz dopasować je do swoich potrzeb