Korzystanie - najczęściej zadawane pytania

Twoje dane

  Czy zmienisz dane w serwisie iPKO? Czy zmienisz dane w aplikacji IKO?
dokument tożsamości tak tak
numer telefonu tak -
adres e-mail tak tak
adres zamieszkania tak -
adres korespondencyjny tak tak
zgody marketingowe tak tak

Tak, możesz to zrobić w serwisie iPKO lub aplikacji IKO - jak zmienić dane przez internet?

Stan konta i historia

Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie

Saldo księgowe (stan konta) to kwota jeszcze nie pomniejszona o Twoje ostatnie wydatki, które czekają na zaksięgowanie (blokady)

 Co to są transakcje zrealizowane?

Płatność została zrealizowana i zaksięgowana na koncie odbiorcy. Ten status dotyczy wszystkich transakcji, np. przelewów lub płatności w sklepach i internecie. Szczegóły znajdziesz w historii konta.

Czym jest blokada?

Blokada dotyczy nierozliczonych transakcji – w takim przypadku pieniądze nie zostały ściągnięte z Twojego konta, ale nie możesz też z nich skorzystać. Blokadę zakładamy dla wszystkich płatności kartą i wypłat z bankomatu. Więcej w szczegółach konta.
Płatność nie została jeszcze zrealizowana. Ten status dotyczy najczęściej przelewów, które chcesz zrobić w przyszłości, np. zleceń stałych. Pamiętaj, że transakcję oczekującą możesz anulować.
Płatność została anulowana przez Ciebie, inną upoważnioną osobę lub przez nas w przypadku, gdy np. na koncie nie było wystarczającej kwoty do zrobienia transakcji. Więcej w szczegółach konta.
  1. W serwisie iPKO pobierzesz wyciąg z konta
  2. W aplikacji IKO pobierzesz potwierdzenie przelewu w formie PDF i prześlesz ją, np. SMS-em lub e-mailem

Historię transakcji sprawdzisz w serwisie iPKO i aplikacji IKO:

  • Zobaczysz szczegóły każdej płatności, tj. tytuł, kwotę, walutę, datę zlecenia i zaksięgowania transakcji, typ płatności, dane odbiorcy i nadawcy
  • Łatwo znajdziesz konkretną transakcję – wystarczy, że ustawisz filtry w historii  

Powiadomienia

W aplikacji IKO:

  1. Przejdź do UstawieniaDane i personalizacjaPowiadomienia w aplikacji
  2. Włącz powiadomienia
  3. Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać

 

W serwisie iPKO:

  1. Przejdź do UstawieniaKorespondencja i powiadomieniaPowiadomienia dodatkowe
  2. Włącz powiadomienia
  3. Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać

Limity

Jest to 300 000 zł.
Jest to 500 zł.
W serwisie iPKO przejdź do UstawieniaLimity płatności.
W aplikacji IKO możesz zmienić tylko limit przelewów potwierdzanych biometrią
  1. Przejdź do Moje produkty Karty i wybierz kartę, która Cię interesuje
  2. Wejdź w ikonkę trzech kropek Limity → Zmień limity
  3. Potwierdź zmiany, a nowe limity aktywują się od razu
Grafika do linku Sprawdź

Limity płatności, kart

Sprawdź