Korzystanie - najczęściej zadawane pytania
Twoje dane
Czy zmienisz dane w serwisie iPKO? | Czy zmienisz dane w aplikacji IKO? | |
dokument tożsamości | tak | tak |
numer telefonu | tak | - |
adres e-mail | tak | tak |
adres zamieszkania | tak | - |
adres korespondencyjny | tak | tak |
zgody marketingowe | tak | tak |
Tak, możesz to zrobić w serwisie iPKO lub aplikacji IKO - jak zmienić dane przez internet?
Stan konta i historia
Saldo księgowe (stan konta) to kwota jeszcze nie pomniejszona o Twoje ostatnie wydatki, które czekają na zaksięgowanie (blokady)
Co to są transakcje zrealizowane?
Płatność została zrealizowana i zaksięgowana na koncie odbiorcy. Ten status dotyczy wszystkich transakcji, np. przelewów lub płatności w sklepach i internecie. Szczegóły znajdziesz w historii konta.
Czym jest blokada?
Blokada dotyczy nierozliczonych transakcji – w takim przypadku pieniądze nie zostały ściągnięte z Twojego konta, ale nie możesz też z nich skorzystać. Blokadę zakładamy dla wszystkich płatności kartą i wypłat z bankomatu. Więcej w szczegółach konta.- W serwisie iPKO pobierzesz wyciąg z konta
- W aplikacji IKO pobierzesz potwierdzenie przelewu w formie PDF i prześlesz ją, np. SMS-em lub e-mailem
Historię transakcji sprawdzisz w serwisie iPKO i aplikacji IKO:
- Zobaczysz szczegóły każdej płatności, tj. tytuł, kwotę, walutę, datę zlecenia i zaksięgowania transakcji, typ płatności, dane odbiorcy i nadawcy
- Łatwo znajdziesz konkretną transakcję – wystarczy, że ustawisz filtry w historii
Powiadomienia
W aplikacji IKO:
- Przejdź do Ustawienia → Dane i personalizacja → Powiadomienia w aplikacji
- Włącz powiadomienia
- Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać
W serwisie iPKO:
- Przejdź do Ustawienia → Korespondencja i powiadomienia → Powiadomienia dodatkowe
- Włącz powiadomienia
- Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać
Limity
- Przejdź do Moje produkty → Karty i wybierz kartę, która Cię interesuje
- Wejdź w ikonkę trzech kropek → Limity → Zmień limity
- Potwierdź zmiany, a nowe limity aktywują się od razu
Limity płatności, kart