Aktualne dane w banku – dlaczego to jest ważne?
- zarządzania finansami w aplikacji IKO i serwisie iPKO, np. zlecania przelewów lub sprawdzania historii transakcji
- składania wniosków i zawierania umów online, np. lokaty, ubezpieczenia lub pożyczki
- załatwiania spraw urzędowych przez iPKO
- nie skontaktujemy się z Tobą w ważnej sprawie, np. gdy zauważymy podejrzaną transakcję na Twoim koncie
- nie skorzystasz w pełni z aplikacji IKO i nie potwierdzisz transakcji kodem SMS
- nie skorzystasz z powiadomień SMS o zdarzeniach na Twoim koncie
e-mail:
- nie otrzymasz wyciągów elektronicznych – sprawdź, jak to zmienić
- nie wyślemy Ci wiadomości e-mail
korespondencyjnego:
- nie dostaniesz od nas listów na czas
- nie wyślemy Ci nowej karty płatniczej zanim wygaśnie ważność poprzedniej
- nie skorzystasz z najnowszych promocji
- nie dostaniesz informacji o nowej ofercie dopasowanej do Twoich potrzeb
Jak zmienić dane?
- adres e-mail
- adres korespondencyjny
- dokument tożsamości
- zgody marketingowe
Dane zmienisz też:
- Z pomocą konsultanta - 800 302 302 (bez opłat dla numerów krajowych w Polsce, w pozostałych przypadkach opłata zgodna ze stawką operatora)
- W naszej placówce - znajdź najbliższą
Jak zmienić zgody marketingowe?
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja mobilna IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.