Zamień korespondencję papierową na elektroniczną

  • To bezpieczne – wszystkie dokumenty masz w aplikacji IKO, serwisie iPKO lub na e-mailu
  • To ekologiczne – oszczędzasz papier i przyczyniasz się do zmniejszenia wycinki drzew
  • To proste – wystarczy kilka kliknięć w aplikacji IKO lub serwisie iPKO i gotowe

Jak zamienić korespondencję na elektroniczną?

W serwisie iPKO

  • 1

    Przejdź do Ustawienia → Korespondencja i powiadomienia

  • 2

    W sekcji Sposób wysyłki całej korespondencji z banku kliknij Zmień

  • 3

    Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie

W aplikacji IKO

  • 1

    Przejdź do Ustawienia → Dane i personalizacja → Moje dane → Korespondencja z banku

  • 2

    W sekcji Sposób wysyłki całej korespondencji z banku kliknij Zmień

  • 3

    Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie

Grafika do linku

Czasami z uwagi na przepisy prawa lub zapisy w umowie, musimy wysłać Ci dokumenty w wersji papierowej

Jak znaleźć wyciąg w serwisie iPKO?

Jak znaleźć wyciąg w serwisie iPKO?

  • 1

    W zakładce Moje produkty wybierz konto, z którego chcesz pobrać wyciąg

  • 2

    Wybierz Szczegóły → Korespondencja z banku

  • 3

    Kliknij Pobierz wyciąg i wybierz dokument, który Cię interesuje

Grafika do linku

Pracujemy nad udostępnieniem kolejnych dokumentów w wersji elektronicznej – informacje podajemy na bieżąco w serwisie iPKO i aplikacji IKO