Grafika

Powiadomienia

Ustaw, bądź na bieżąco i reaguj

  • Dostaniesz informacje o zdarzeniach na Twoim koncie, m.in. o uznaniach, obciążeniach czy potwierdzeniach transakcji kartą
  • Powiadomienie otrzymasz w aplikacji IKO, SMS-em lub e-mailem

Jak ustawić powiadomienia w aplikacji IKO?

1
Rozwiń swój profil → wejdź w Ustawienia → Powiadomienia o zdarzeniach
2
Włącz powiadomienia
3
Wybierz produkty (konta, lokaty), do których chcesz otrzymywać wiadomości

Jak ustawić powiadomienia e-mail lub SMS?

1
W serwisie iPKO przejdź do Ustawienia → Twoje dane → Korespondencja i powiadomienia
2
W Powiadomieniach dodatkowych wybierz ikonę trzech kropek, a następnie Zarządzaj
3
Wybierz powiadomienia SMS lub e-mail i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie

Porównaj powiadomienia

Tabela porównaj wersję Porównaj powiadomienia
 
Grafika w kolumnie 1

aplikacja IKO

Grafika w kolumnie 2

SMS

Grafika w kolumnie 3

e-mail

Ile zapłacisz?

Ile zapłacisz?

0 zł

Ile zapłacisz?

0 zł dla PKO Konta bez Granic, Konta Aurum, Konta Platinium II,

6 zł/mies. za pakiet 40 SMS-ów dla pozostałych kont, 0,30 zł za każdy kolejny SMS lub SMS bez pakietu

Niektóre SMS otrzymasz bezpłatnie – sprawdź w tabeli poniżej

Ile zapłacisz?

0 zł

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

Od razu po zdarzeniu

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

Od razu po zdarzeniu lub od 8:00 do 22:00

Kiedy dostaniesz powiadomienie?

Od razu po zdarzeniu

 

Rodzaje zdarzeń

 

SMS

e-mail

aplikacja IKO

Zmiana salda na ujemne
(debet na koncie lub limit odnawialny)

tak

tak

tak

Uznanie konta

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak

Obciążenie konta

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak

Płatność kartą lub BLIKIEM

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak

-

Przypomnienie o transakcji z datą przyszłą

tak

tak

-

Przypomnienie o zakończeniu zlecenia stałego

tak

tak

-

Blokada kwoty

tak

tak

tak

Zdjęcie blokady kwoty

tak

tak

tak

Niezrealizowana transakcja

tak

tak

-

 

SMS

e-mail

aplikacja IKO

Płatność kartą

tak (powyżej wskazanej kwoty)

tak

tak

Zastrzeżenie karty

tak

tak

-

Rozłożenie zadłużenia na raty

tak

tak

-

Zmiana PIN-u

tak

tak

-

 

SMS

e-mail

aplikacja IKO

Brak spłaty raty

tak

tak

tak

Spłata raty

tak

tak

tak

Zbliżający się termin spłaty kredytu

tak

tak

tak

 

SMS

e-mail

aplikacja IKO

Założenie, zerwanie, wygaśnięcie lub zbliżające się wygaśnięcie lokaty

tak

tak

-

 

SMS

e-mail

aplikacja IKO

Zablokowanie, zawieszenie lub odblokowanie konta

tak

tak

-

Logowanie do serwisu iPKO lub na infolinię

tak

tak

-

Zmiana danych osobowych

tak

tak

-

Zmiana hasła lub poziomu dostępu do konta

 tak

tak

-

Dostosuj powiadomienia

Powiadomienia SMS lub e-mail ze względu na:

  • wartość transakcji – ustaw kwotę progową, a powiadomienia otrzymasz tylko dla zdarzeń w kwocie równej lub wyższej. Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o wszystkich transakcjach, zostaw domyślną kwotę 0 zł
  • zakres – wybierasz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać

Powiadomienia w aplikacji IKO ze względu na:

  • zakres – wybierasz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać
Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.