Limit dzienny jest dodatkowym zabezpieczeniem i obejmuje transakcje zlecane przez serwis internetowy iPKO oraz serwis telefoniczny iPKO.
- Limit dzienny ogranicza kwotę transakcji w danym dniu, ale nie obejmuje:
- polecenia przelewu natychmiastowego
- transakcji kartą płatniczą
- transakcji zlecanych w aplikacji mobilnej IKO
- Limity dzienne mogą być indywidualne dla każdego współposiadacza rachunku (każdy wyznacza własny) i pełnomocnika (wyznacza właściciel rachunku).
- Limity dzienne można zmieniać w serwisie internetowym iPKO lub przez serwis telefoniczny iPKO po połączeniu z konsultantem. Zmiany będą obowiązywać od razu po zatwierdzeniu.
Limit dzienny a polecenie przelewu z datą przyszłą
Przelew z datą przyszłą obniża Twój limit dzienny w dniu zlecania przelewu. Jeżeli za przelew będzie pobrana opłata, nie obniży ona kwoty limitu.
Limit dzienny a zlecenie stałe
Utworzenie lub modyfikacja zlecenia stałego obniża Twój limit dzienny w dniu zlecenia, a nie w dniu realizacji przelewu. Jeżeli kwota zlecenia przekracza dopuszczalny limit na dany dzień, nie będziemy mogli jej zrealizować.