Asystent głosowy w aplikacji IKO

  • Załatwiaj proste sprawy finansowe głosem – zapytaj o stan konta, wyszukaj transakcję lub zleć przelew
  • Asystent głosowy rozumie, co do niego mówisz lub piszesz – możesz wybrać, jak wolisz go używać

Jak działa Asystent głosowy?

Grafika w kafelku Asystent głosowy może Ci pomóc w codziennym zarządzaniu finansami

Asystent głosowy może Ci pomóc w codziennym zarządzaniu finansami

Wystarczy, że powiesz lub wpiszesz, czego potrzebujesz

Grafika w kafelku Asystent głosowy ciągle się uczy

Asystent głosowy ciągle się uczy

Jeśli czegoś nie umie, przeniesie Cię do miejsca w aplikacji IKO, gdzie zrobisz to samodzielnie

Sprawdź, ile wydajesz i oszczędzasz

  • Przeanalizuje Twoje wydatki i oszczędności w podziale na: waluty, okresy i konta.
  • Dzieli je według:

    • kategorii produktowych, np. zakupy, rachunki i opłaty, rozrywka
    • podkategorii, np. produkty spożywcze, mieszkanie, sport i rekreacja
    • płatności kartą u wybranego sprzedawcy

    Możesz powiedzieć, np. pokaż wydatki na jedzenie.

  • Uruchom Asystenta głosowego w IKO i powiedz: ile wydaję lub ile oszczędzam, a Asystent głosowy zaproponuje kilka opcji analizy.
  • Asystent głosowy podsumuje płatności kartą u wskazanego przez Ciebie sprzedawcy. Możesz powiedzieć, np. Ile wydaję w… i podać nazwę sprzedawcy (np. sieci handlowej lub stacji paliw).
  • Wystarczy, że powiesz np. ile oszczędzam. Asystent głosowy podsumuje Twoje przychody i wydatki oraz pokaże, ile pieniędzy udało Ci się zaoszczędzić.

Jak zacząć korzystać z Asystenta głosowego?

  • 1
    Zaloguj się do aplikacji IKO
    Kliknij ikonę Asystenta głosowego na ekranie głównym w prawym dolnym rogu
  • 2
    Zaakceptuj zgodę
    Wyraź zgodę na rejestrowanie i przetwarzanie danych – dzięki niej Asystent głosowy będzie mógł odpowiadać na Twoje pytania
  • 3
    Zdecyduj, jak chcesz korzystać
    Wybierz, czy chcesz mówić czy pisać polecenia i zacznij pierwszą rozmowę

Pytania i odpowiedzi

  • Korzystanie z Asystenta głosowego jest bezpieczne tak jak korzystanie z aplikacji IKO. Nie przekazujemy nikomu informacji o Twoich rozmowach – nagrania służą tylko do rozwijania naszego Asystenta.
  • Asystent głosowy rejestruje dźwięk tylko wtedy, kiedy go włączysz i wybierzesz opcję rozmowy głosowej. Gdy zamkniesz okno Asystenta, wyłączymy mikrofon. Jeśli nie chcesz, żeby Twój głos był rejestrowany, możesz komunikować się z Asystentem za pomocą tekstu.
  • Asystent zostanie uruchomiony dopiero wtedy, gdy klikniesz w jego ikonę. Aby wyłączyć Asystenta głosowego, wystarczy, że zamkniesz jego okno.

  • Jeśli masz problem lub pytania związane z Asystentem głosowym, napisz na iko@pkobp.pl. Swoje uwagi możesz też przekazać w aplikacji IKO. Powiedz je bezpośrednio Asystentowi głosowemu w trakcie rozmowy - Twoje sugestie trafią do naszego eksperta. Wystarczy, że powiesz np. Chyba coś nie działa z
  • Obecnie Asystent mówi tylko w języku polskim.

  • Z Asystenta głosowego w wersji tekstowej może korzystać każdy użytkownik aplikacji IKO, a z wersji głosowej – użytkownik, który wyraził zgodę na rejestrację głosu. Osoby poniżej 16. roku życia mogą korzystać z Asystenta głosowego jedynie w wersji tekstowej.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Usługa bankowości telefonicznej

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.