Jak działa Asystent głosowy
Asystent głosowy może Ci pomóc w codziennym zarządzaniu finansami. Wystarczy, że powiesz lub wpiszesz, czego potrzebujesz, np.:
- przelej 100 zł do Janka – jeśli chcesz zlecić przelew
- pokaż mi przelewy z ubiegłego miesiąca – aby wyszukać transakcję
- podaj mi kod BLIK – aby użyć BLIKA
- doładuj telefon Szymona za 50 zł – żeby doładować telefon na kartę
- ile mam kasy na koncie? – jeśli chcesz sprawdzić stan konta
- zmień limit karty – aby zmienić limit
- spłać kartę – żeby spłacić kartę kredytową
Asystent głosowy ciągle się uczy. Jeśli czegoś nie umie, przeniesie Cię do miejsca w aplikacji IKO, gdzie zrobisz to samodzielnie. Przykładowo, gdy powiesz lub napiszesz:
- chyba zgubiłem/łam kartę – przeniesie Cię do miejsca, gdzie możesz zastrzec kartę
- chcę kupić 100 euro – przekieruje Cię do kantoru walut
- potrzebuję dodatkowej gotówki – zaproponuje przejście do wniosku o pożyczkę gotówkową
- chcę zacząć oszczędzać – przeniesie Cię do wniosku o lokatę
- chciałabym logować się do IKO odciskiem palca – przejdzie do Ustawień
Jak zacząć korzystać z Asystenta głosowego
Asystent głosowy na urządzeniu iOS
- Dodaj w Asystencie głosowym skróty dla Siri i wydawaj polecenia jeszcze szybciej
- Ustaw własne komendy do wywoływania Asystenta głosowego lub zaakceptuj domyślnie, np.:
- Hey Siri, Talk to IKO, aby uruchomić Asystenta głosowego
- Hey Siri, Talk to IKO – transfer, aby zlecić przelew
- Hey Siri, Talk to IKO – Blik, aby wygenerować kod BLIK
- Hey Siri, Talk to IKO – history, aby sprawdzić historię konta
Pytania i odpowiedzi
Asystent zostanie uruchomiony dopiero wtedy, gdy klikniesz w jego ikonę. Aby wyłączyć Asystenta głosowego, wystarczy, że zamkniesz jego okno.
Obecnie Asystent mówi tylko w języku polskim.
Dowiedz się więcej:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Usługa bankowości telefonicznej
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.