Jak działa Asystent głosowy?
Asystent głosowy może Ci pomóc w codziennym zarządzaniu finansami
Wystarczy, że powiesz lub wpiszesz, czego potrzebujesz
Asystent głosowy ciągle się uczy
Jeśli czegoś nie umie, przeniesie Cię do miejsca w aplikacji IKO, gdzie zrobisz to samodzielnie
Sprawdź, ile wydajesz i oszczędzasz
- Co analizuje Asystent głosowy w IKO?Przeanalizuje Twoje wydatki i oszczędności w podziale na: waluty, okresy i konta.
- Jak Asystent głosowy analizuje wydatki?
Dzieli je według:
- kategorii produktowych, np. zakupy, rachunki i opłaty, rozrywka
- podkategorii, np. produkty spożywcze, mieszkanie, sport i rekreacja
- płatności kartą u wybranego sprzedawcy
Możesz powiedzieć, np. pokaż wydatki na jedzenie.
- Jak rozpocząć analizę Twoich finansów?Uruchom Asystenta głosowego w IKO i powiedz: ile wydaję lub ile oszczędzam, a Asystent głosowy zaproponuje kilka opcji analizy.
- Jak sprawdzić wydatki u konkretnego sprzedawcy?Asystent głosowy podsumuje płatności kartą u wskazanego przez Ciebie sprzedawcy. Możesz powiedzieć, np. Ile wydaję w… i podać nazwę sprzedawcy (np. sieci handlowej lub stacji paliw).
- Jak sprawdzić, ile oszczędzasz?Wystarczy, że powiesz np. ile oszczędzam. Asystent głosowy podsumuje Twoje przychody i wydatki oraz pokaże, ile pieniędzy udało Ci się zaoszczędzić.
Jak zacząć korzystać z Asystenta głosowego?
- 1Zaloguj się do aplikacji IKOKliknij ikonę Asystenta głosowego na ekranie głównym w prawym dolnym rogu
- 2Zaakceptuj zgodęWyraź zgodę na rejestrowanie i przetwarzanie danych – dzięki niej Asystent głosowy będzie mógł odpowiadać na Twoje pytania
- 3Zdecyduj, jak chcesz korzystaćWybierz, czy chcesz mówić czy pisać polecenia i zacznij pierwszą rozmowę
Pytania i odpowiedzi
- Czy korzystanie z Asystenta głosowego jest bezpieczne?Korzystanie z Asystenta głosowego jest bezpieczne tak jak korzystanie z aplikacji IKO. Nie przekazujemy nikomu informacji o Twoich rozmowach – nagrania służą tylko do rozwijania naszego Asystenta.
- Czy Asystent głosowy będzie mnie podsłuchiwać?Asystent głosowy rejestruje dźwięk tylko wtedy, kiedy go włączysz i wybierzesz opcję rozmowy głosowej. Gdy zamkniesz okno Asystenta, wyłączymy mikrofon. Jeśli nie chcesz, żeby Twój głos był rejestrowany, możesz komunikować się z Asystentem za pomocą tekstu.
- Czy mogę wyłączyć Asystenta głosowego?
Asystent zostanie uruchomiony dopiero wtedy, gdy klikniesz w jego ikonę. Aby wyłączyć Asystenta głosowego, wystarczy, że zamkniesz jego okno.
- Jak zgłosić problem z Asystentem głosowym?Jeśli masz problem lub pytania związane z Asystentem głosowym, napisz na iko@pkobp.pl. Swoje uwagi możesz też przekazać w aplikacji IKO. Powiedz je bezpośrednio Asystentowi głosowemu w trakcie rozmowy - Twoje sugestie trafią do naszego eksperta. Wystarczy, że powiesz np. Chyba coś nie działa z…
- W jakich językach mówi Asystent głosowy?
Obecnie Asystent mówi tylko w języku polskim.
- Kto może korzystać z Asystenta głosowego?
Z Asystenta głosowego w wersji tekstowej może korzystać każdy użytkownik aplikacji IKO, a z wersji głosowej – użytkownik, który wyraził zgodę na rejestrację głosu. Osoby poniżej 16. roku życia mogą korzystać z Asystenta głosowego jedynie w wersji tekstowej.
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Usługa bankowości telefonicznej
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.