Dodatkowe informacje
Gdzie znajdę swój numer klienta?
Numer klienta znajdziesz:
- w e-mailu z potwierdzeniem otwarcia konta online
- w serwisie iPKO w zakładce Finanse osobiste
- w aplikacji IKO – wystarczy, że po zalogowaniu do aplikacji wybierzesz ikonę Asystenta głosowego i zadasz pytanie, np. Gdzie znajdę numer klienta/Podaj numer klienta. Asystent wyświetli numer klienta na ekranie telefonu
- na 1. stronie umowy (jeśli Twoja umowa została zawarta po 14.03.2011 r.)
- na potwierdzeniu nadania numeru klienta (jeśli Twoja umowa została zawarta do 13.03.2011 r.)
Czym jest przyjazny login?
Jak ustawić przyjazny login do serwisu iPKO?
W aplikacji IKO
- 1
Zaloguj się do aplikacji IKO
- 2
Wybierz kolejno Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Przyjazny login do iPKO
W serwisie iPKO
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
- 2
Wybierz kolejno Ustawienia → Hasła i dostępy do banku → Przyjazny login
Jeśli nadal nie możesz odzyskać loginu, skontaktuj się z nami