NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ

Nie pamiętam loginu - co zrobić?

Loginem może być:

  • numer klienta – jest to 8-cyfrowy kod, który przypisaliśmy Ci automatycznie podczas otwarcia konta
  • przyjazny login – użyjesz go do logowania zamiast numeru klienta

Dodatkowe informacje

  • Numer klienta znajdziesz:

    • w e-mailu z potwierdzeniem otwarcia konta online
    • w serwisie iPKO w zakładce Finanse osobiste
    • w aplikacji IKO – wystarczy, że po zalogowaniu do aplikacji wybierzesz ikonę Asystenta głosowego i zadasz pytanie, np. Gdzie znajdę numer klienta/Podaj numer klienta. Asystent wyświetli numer klienta na ekranie telefonu
    • na 1. stronie umowy (jeśli Twoja umowa została zawarta po 14.03.2011 r.)
    • na potwierdzeniu nadania numeru klienta (jeśli Twoja umowa została zawarta do 13.03.2011 r.)
  • Przyjaznym loginem zastąpisz numer klienta do logowania do serwisu iPKO lub Inteligo. Musi mieć 8-50 znaków i co najmniej jedną literę, wielkość bez znaczenia. Może zawierać znaki specjalne (bez polskich znaków).

Jak ustawić przyjazny login do serwisu iPKO?

W aplikacji IKO

  • 1

    Zaloguj się do aplikacji IKO

  • 2

    Wybierz kolejno Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Przyjazny login do iPKO

W serwisie iPKO

  • 1

    Zaloguj się do serwisu iPKO

  • 2

    Wybierz kolejno Ustawienia → Hasła i dostępy do banku → Przyjazny login

Grafika do linku

Jeśli nadal nie możesz odzyskać loginu, skontaktuj się z nami