Nie pamiętam loginu - co zrobić?

Loginem może być:

  • numer klienta – jest to 8-cyfrowy kod, który przypisaliśmy Ci automatycznie podczas otwarcia konta
  • przyjazny login – użyjesz go do logowania zamiast numeru klienta

Numer klienta znajdziesz:

  • w e-mailu z potwierdzeniem otwarcia konta online
  • w serwisie iPKO w zakładce Finanse osobiste
  • na 1. stronie umowy (jeśli Twoja umowa została zawarta po 14.03.2011 r.)
  • na potwierdzeniu nadania numeru klienta (jeśli Twoja umowa została zawarta do 13.03.2011 r.)
Grafika do linku Skontaktuj się z nami

Jeśli nadal nie możesz odzyskać loginu

Skontaktuj się z nami

Czym jest przyjazny login do serwisu iPKO?

Przyjaznym loginem zastąpisz numer klienta do logowania do serwisu iPKO lub Inteligo.

Musi mieć 8-50 znaków i co najmniej jedną literę, wielkość bez znaczenia.
Może zawierać znaki specjalne (bez polskich znaków).

Jak ustawić przyjazny login do serwisu iPKO?

1
Zaloguj się do aplikacji IKO
2
Wybierz kolejno Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Przyjazny login do iPKO