Udzielamy kredytów obrotowych i inwestycyjnych podmiotom działającym na terenie Czech. W zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa w ocenie zdolności kredytowej uwzględniamy sytuację spółki matki z Polski i zabezpieczenia ustanawiane przez nią.
W Polsce i w Czechach udostępniamy ten sam serwis transakcyjny oraz aplikację mobilną. To umożliwia zarządzanie finansami międzynarodowej grupy poprzez jedno narzędzie.
W oddziale w Pradze prowadzimy obsługę w 3 językach: polskim, czeskim i angielskim. Dzięki temu klientom łatwiej podejmować decyzje i spełniać lokalne wymogi formalne.
Dzielimy się naszym doświadczeniem. Współpracujemy z organizacjami rządowymi z Polski i Czech oraz z podmiotami doradczymi wspierającymi biznes na rynku lokalnym.
Grupom kapitałowym działającym w Czechach, Niemczech lub Polsce udostępniamy cash pooling. Usługa umożliwia m.in. uzupełnianie niedoboru środków jednej spółki z nadwyżek drugiej spółki z grupy (także w różnych walutach).
Przelewy wewnątrz grupy kapitałowej na rachunki PKO Banku Polskiego są realizowane natychmiastowo. Nasi klienci mogą też zlecać ekspresowe przelewy zagraniczne SWIFT GPI wraz z informacją o zaksięgowaniu środków u kontrahenta.
CZ: +420 234 129 830
PL: +48 22 561 49 50
Wyślij e-mail
praha@pkobp.pl
PKO BP S.A., Czech Branch
Klimentská 1216/46, Nové Město
110 00 Praha 1
Česká Republika
BIC (Swift): BPKOCZPP
Kod banku: 3060
ID DS: 8aj8wbg
DIČ: CZ684000798
PKO Bank Polski S.A. Niederlassung Deutschland z siedzibą we Frankfurcie nad Menem pomaga firmom rozwijać biznes na terenie Republiki Federalnej Niemiec.
Więcej
PKO BP S.A., Pobočka Zahraničnej Banky z siedzibą w Bratysławie pomga firmom rozwijać biznes na Słowacji.
Więcej
Bank uniwersalny ze specjalnym zespołem do obsługi firm z Polski. Akcjonariuszem większościowm KredoBanku jest PKO Bank Polski.
Więcej
PKO Bank Polsk realizuje bezpośrednie przelewy w 23 walutach z 1300 bankami na całym świecie.
Więcej
Rachunki i depozyty
Bankowość elektroniczna
Rozliczenia i karty
Zarządzanie płynnością
Kredyty
Finansowanie handlu
Od 1 lipca 2022 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152,ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Oświadczenie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00, Praha 1.
Jeśli nie zgłoszą Państwo odmowy przyjęcia wprowadzanych zmian przed 1 lipca 2022 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Od 1 marca 2022 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 marca 2022 r. (PLIK PDF)
Nowa, zmieniona Taryfa prowizji i opłat bankowych obowiązująca od 1 marca 2022 r. (PLIK PDF)
Zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, można bezpłatnie wypowiedzieć umowę dotkniętą zmianami (ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian). Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć również w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług. Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Oddziału czeskiego Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1
W przypadku braku sprzeciwu do wprowadzanych zmian przed 1 marca 2022 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Pytania prosimy kierować do doradcy lub opiekuna w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Przywrócenie otwierania rachunków lokat terminowych na warunkach negocjowanych od 03.01.2022 r.
Od 1 września 2021 r. PKO BP S.A., Czech Branch wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w paragrafie XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Klimentská 1216/46, Nové Město, 110 00 Praha 1
Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2021 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Zawieszenie otwierania rachunków lokat terminowych na warunkach negocjowanych od 25.01.2021 r. dla klientów Oddziału w Czechach
Od 1 września 2020 r. PKO BP S.A., Czech Branch dokonuje poniższych zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów oraz w Stawkach oprocentowania oferowanych klientom:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
1) Wykaz zmian w Taryfie prowizji i opłat bankowych obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
2) Nową, zmienioną Taryfę prowizji i opłat bankowych obowiązującą od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
3) Wykaz zmian w Stawkach oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
4) Nowe, zmienione Stawki oprocentowania obowiązujących od 1 września 2020 r. (PLIK PDF)
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z § 152, ust. 4, Ustawy Nr 370/2017 Coll, o usługach płatniczych, mają Państwo możliwość bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami [ze skutkiem natychmiastowym lub od daty wskazanej przez Państwa przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian].
Jeśli nie zgłoszą Państwo braku akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 września 2020 r., uznaje się je za zatwierdzone.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Od 1 lipca 2020 r. PKO Bank Polski wycofuje z oferty dla klientów korporacyjnych Depozyt automatyczny oraz Rachunek dynamiczny.
Od 1 lipca 2020 r. zmieniają się niektóre postanowienia Ogólnych Warunków prowadzenia rachunków, wykonywania płatności i świadczenia innych usług. Wprowadzone zmiany polegają przede wszystkim na:
Jeśli nie akceptują Państwo tych zmian, mogą Państwo wypowiedzieć umowę rachunku bieżącego w trybie natychmiastowym. Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Państwa doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Ogólne warunki prowadzenia rachunków, wykonywania płatności i świadczenia innych usług [PDF]
Informacje zawarte na stronie mają charakter informacyjny, reklamowy i nie stanowią oferty, usługi doradztwa inwestycyjnego oraz udzielania rekomendacji dotyczących instrumentów finansowych lub ich emitentów w rozumieniu ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, a także nie są formą świadczenia usług doradztwa podatkowego ani pomocy prawnej.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie