Już dziś posiadacze kont PKO Banku Polskiego i Inteligo, a także portmonetki IKO mogą pobrać najnowszą wersję aplikacji mobilnej IKO. Aplikacja IKO po aktualizacji zyskała całkowicie nowy wygląd i uproszczoną nawigację.
Nowy, odświeżony wygląd aplikacji IKO
Przy zachowaniu prostych rozwiązań charakterystycznych dla poszczególnych systemów operacyjnych telefonów (Android, iOS, Windows Phone) na pierwszy plan wysunęły się najważniejsze funkcje aplikacji IKO: podgląd salda i historii operacji na koncie, przelewy oraz płatności BLIK.
W menu, które otworzysz wybierając ikonę w lewym górnym rogu, znajdziesz odnośniki do pozostałych opcji aplikacji, np. kliknięcie w „Mój Bank” przeniesie Cię do sekcji, w której przejrzysz szczegóły posiadanych przez Ciebie kont, kart, kredytów i lokat. W menu znajdziesz też odnośnik do doładowania telefonu czy zleceń stałych.
Jeśli chcesz mieć dostęp do salda konta lub kodu BLIK jeszcze przed zalogowaniem do aplikacji, zmień widok logowania w ustawieniach aplikacji.
Szybka aktywacja aplikacji
Aktywacja nowej aplikacji IKO została zaprojektowana od nowa. Przy zachowaniu standardów bezpieczeństwa obowiązujących w banku udało się skrócić do minimum czas oczekiwania na zakończenie procesu. Dodatkowo aktywacja aplikacji IKO jest możliwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w 100% przez telefon. Jak to działa?
- Uruchom aplikację IKO, a następnie naciśnij przycisk „Mam konto” i zaloguj się przy użyciu loginu i hasła do iPKO.
- Ustal PIN do aplikacji IKO, a zyskasz dostęp do aplikacji IKO i możesz korzystać z większości opcji. Jeśli natomiast chcesz włączyć pełny zakres funkcji IKO, przejdź do następnego kroku i wciśnij przycisk „Aktywuj IKO”.
- Na ekranie głównym aplikacji po zalogowaniu wybierz przycisk "Aktywuj IKO" i wyślij SMS-a autoryzującego. Zrób to bez zmiany treści SMS-a (opłata za SMS-a zgodna z Twoją taryfą operatora).
- Wybierz autoryzację aplikacji: w przypadku wiadomości głosowej przekażemy Ci telefonicznie 4-cyfrowy kod. Możesz też zalogować się do serwisu internetowego iPKO i wejść do zakładki „IKO”, gdzie również wygenerujesz 4-cyfrowy kod. Otrzymany kod wpisz w aplikacji IKO, aby dokonać jej finalnej aktywacji i móc w pełni korzystać z jej możliwości.
Gratulacje, aplikacja IKO jest aktywna. Pamiętaj, jeśli jesteś już użytkownikiem IKO, nie ma wymogu powtórnej aktywacji aplikacji IKO.
Więcej o aktywacji aplikacji IKO
3 najpopularniejsze systemy operacyjne - Android, iOS i Windows Phone
Nowa wersja aplikacji IKO jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i Windows Phone i została udostępniona w sklepach z aplikacjami (Play Google, Appstore, Windows Phone Store).
|
Poprzednia wersja |
Nowa wersja |
Android | wersje niższe niż 4.0, | wersje 4.0 i wyższe |
iOS | wersje niższe niż 7.0, | wersje 7.0 i wyższe |
Windows Phone | wersje niższe niż 8.1, | wersje 8.1 i wyższe |
platformy wspierające Javę/MIDP2.0/CLDC1.1, | wersje 5.x/6.x/7.x | - |
Jeśli jesteś już użytkownikiem aplikacji IKO i Twój telefon spełnia warunki techniczne wymagane przy najnowszej wersji aplikacji IKO, otrzymasz ze sklepu z aplikacjami powiadomienie o nowej wersji aplikacji na swoim telefonie. Jeśli tak się nie stanie, wejdź do sklepu i wyszukaj „IKO”, a trafisz na stronę o naszej aplikacji. Możesz również użyć przycisku poniżej:
1 Nowa aplikacja IKO wymaga systemów w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 7.0, Windows Phone 8.1. Jeśli do tej pory korzystałeś z aplikacji IKO na Windows Phone w wersji niższej niż 2.68.12.23, przed aktualizacją aplikacji IKO należy odinstalować poprzednią wersję aplikacji i usunąć powiązanie z nią z serwisu internetowego iPKO, a następnie zainstalować nową wersję aplikacji i aktywować ją.