Miejsce pracy: Praga
Jednostka: Oddział w Czechach
Nr ref.: CEN/341/09/2016
Termin zgłoszeń: 31 stycznia 2017
Główne zadania:
  • prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów oferowanych przez Bank w Republice Czeskiej, realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych
  • nawiązywanie i budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami korporacyjnymi
  • ocenianie potrzeb klientów oraz dokonywanie doboru właściwej strategii działania
  • współpraca z analitykiem kredytowym w zakresie strukturyzacji transakcji kredytowych pozyskiwanych i obsługiwanych klientów
Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego, kierunek: ekonomiczny, bankowość i finanse, zarządzanie i organizacja, prawo
  • znajomości języka czeskiego i angielskiego na poziomie negocjacyjnym
  • minimum 4 letniego stażu pracy w bankowości
  • doświadczenia w pracy w sektorze finansowym na rynku czeskim
  • znajomości oferty produktowej kierowanej do klientów korporacyjnych przez banki w Czechach
  • umiejętności nawiązywania i budowania relacji z klientami oraz skutecznego pozyskiwania informacji o potrzebach biznesowych
  • podstawowej znajomości zasad oceny zdolności kredytowej klientów korporacyjnych
  • prawa jazdy kategorii B
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.