Dzieci zapłacą teraz telefonem za pomocą BLIKA i aplikacji PKO Junior
– Płacenie zbliżeniowo telefonem za pomocą BLIKA to funkcja, na którą nasi najmłodsi klienci i ich rodzice czekali. Obiecaliśmy wprowadzić ją w odświeżonej wersji aplikacji PKO Junior i dotrzymaliśmy słowa. To kolejny element naszej przyjaznej aplikacji dla dzieci, która łączy naukę o świecie finansów z zabawą. Pracujemy nad udostępnieniem naszym najmłodszym klientom kolejnych funkcji BLIKA. Dzieci dobrze znają BLIKA i chcą korzystać z jego całego pakietu możliwości, którego używają ich rodzice w swoich aplikacjach bankowych. Wiemy to bezpośrednio od dzieci i traktujemy, jako zobowiązanie do realizacji w dalszym rozwoju aplikacji PKO Junior
– podkreśla Łukasz Kuc, zastępca dyrektora Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Nowa aplikacja PKO Junior dla dzieci i serwis dla rodziców
Oferta dla dzieci w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów na koniec września 2024 r. zwiększyła się do 512 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego po trzech kwartałach 2024 r. wyniósł 6,9 mld zł. Liczba klientów wzrosła do 12,1 miliona. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,3 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl