PKO Bank Polski ułatwia życie przedsiębiorcom. Karta firmowa dostępna w aplikacji IKO
- Nowa funkcja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego - od teraz przedsiębiorcy mogą zamówić firmową kartę do konta bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO.
- Nie trzeba już logować się do serwisu internetowego ani odwiedzać oddziału, aby zamówić kartę.
- PKO Bank Polski jest partnerem numer 1 dla biznesu, który chce wspierać firmy dopasowaną ofertą.
Nowa funkcja odpowiada na rosnące oczekiwania przedsiębiorców, którzy szukają szybkich i wygodnych sposobów obsługi swoich finansów z poziomu smartfona.
Proces złożenia wniosku jest intuicyjny i szybki. Aby zamówić kartę, wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, przejść do profilu firmowego, wybrać zakładkę „Moje produkty”, a następnie „Karty” i kliknąć „Złóż wniosek o kartę”.
We wniosku klient:
- wybiera rachunek oraz wskazuje dla kogo ma być wydana karta (może być wydana również dla innych pracowników firmy),
- może połączyć z kartą rachunki walutowe,
- ustawia limity transakcyjne,
- podaje adres do wysyłki karty.
To kolejny - po karcie kredytowej - produkt kartowy dostępny dla firm bezpośrednio w aplikacji IKO.
Bogaty zakres funkcji kartowych dla firm w aplikacji IKO
Obecnie klienci biznesowi PKO Banku Polskiego, którzy mają karty debetowe i kredytowe, mogą samodzielnie w aplikacji IKO:
- zamówić kartę do konta,
- zamówić kartę kredytową lub zmienić jej limit,
- przeglądać informacje o swoich kartach,
- połączyć kartę do konta z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa),
- sprawdzić kwotę transakcji potrzebną do zwolnienia z opłaty za kartę,
- aktywować karty,
- zrobić przelew z karty kredytowej,
- podpiąć kartę kredytową do BLIKA,
- spłacić limit karty kredytowej,
- nadać lub zmienić PIN do kart debetowych i kredytowych,
- ustawić limity transakcyjne,
- zastrzec karty.
Cyfrowa bankowość dla firm z myślą o przyszłości
PKO Bank Polski nieustannie rozwija aplikację IKO dla biznesu, udostępniając nowe funkcje, które pozwalają przedsiębiorcom jeszcze szybciej i wygodniej zarządzać finansami z telefonu. Bank od lat wspiera polskie firmy na każdym etapie rozwoju. Możliwość zamówienia firmowej karty debetowej bezpośrednio w IKO to kolejny krok w stronę mobilnej bankowości przyszłości i ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców.
***
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letnią tradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka
Katarzyna Ewert-Gandzel
prasa@pkobp.pl
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl