Przejdź to głównej części strony

PKO Bank Polski ułatwia życie przedsiębiorcom. Karta firmowa dostępna w aplikacji IKO

04.09.2025
  • Nowa funkcja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego - od teraz przedsiębiorcy mogą zamówić firmową kartę do konta bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO.
  • Nie trzeba już logować się do serwisu internetowego ani odwiedzać oddziału, aby zamówić kartę.
  • PKO Bank Polski jest partnerem numer 1 dla biznesu, który chce wspierać firmy dopasowaną ofertą.

Nowa funkcja odpowiada na rosnące oczekiwania przedsiębiorców, którzy szukają szybkich i wygodnych sposobów obsługi swoich finansów z poziomu smartfona.

Proces złożenia wniosku jest intuicyjny i szybki. Aby zamówić kartę, wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, przejść do profilu firmowego, wybrać zakładkę „Moje produkty”, a następnie „Karty” i kliknąć „Złóż wniosek o kartę”.

We wniosku klient:

  • wybiera rachunek oraz wskazuje dla kogo ma być wydana karta (może być wydana również dla innych pracowników firmy),
  • może połączyć z kartą rachunki walutowe,
  • ustawia limity transakcyjne,
  • podaje adres do wysyłki karty.

To kolejny - po karcie kredytowej - produkt kartowy dostępny dla firm bezpośrednio w aplikacji IKO.

Bogaty zakres funkcji kartowych dla firm w aplikacji IKO

Obecnie klienci biznesowi PKO Banku Polskiego, którzy mają karty debetowe i kredytowe, mogą samodzielnie w aplikacji IKO:

  • zamówić kartę do konta,
  • zamówić kartę kredytową lub zmienić jej limit,
  • przeglądać informacje o swoich kartach,
  • połączyć kartę do konta z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa),
  • sprawdzić kwotę transakcji potrzebną do zwolnienia z opłaty za kartę,
  • aktywować karty,
  • zrobić przelew z karty kredytowej,
  • podpiąć kartę kredytową do BLIKA,
  • spłacić limit karty kredytowej,
  • nadać lub zmienić PIN do kart debetowych i kredytowych,
  • ustawić limity transakcyjne,
  • zastrzec karty.

Cyfrowa bankowość dla firm z myślą o przyszłości

PKO Bank Polski nieustannie rozwija aplikację IKO dla biznesu, udostępniając nowe funkcje, które pozwalają przedsiębiorcom jeszcze szybciej i wygodniej zarządzać finansami z telefonu. Bank od lat wspiera polskie firmy na każdym etapie rozwoju. Możliwość zamówienia firmowej karty debetowej bezpośrednio w IKO to kolejny krok w stronę mobilnej bankowości przyszłości i ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców.

***

PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letnią tradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu. 
#nr 1 i kropka

Katarzyna Ewert-Gandzel 
prasa@pkobp.pl

Kontakt dla mediów:

Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.

Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl