Trzy umowy PKO Banku Polskiego z Językowym znakiem jakości
– PKO Bank Polski konsekwentnie i twórczo zmienia styl komunikacji. Przyczynia się do tego zespół pracowników, którzy otwarci są na nieszablonowe rozwiązania i przede wszystkim – myślą o klientach. Praca z umowami była dla banku nie lada wyzwaniem, bo język tego typu dokumentów jest sformalizowany i specjalistyczny. W dodatku musi się w nich zmieścić dużo informacji. W wyróżnionych umowach udało się znaleźć równowagę czy też kompromis, co zapewne docenią odbiorcy. Przyjazna forma i prostszy – choć nie zbanalizowany – język sprawiają, że umowy są bardziej przystępne. Klienci lepiej rozumieją swoje prawa i obowiązki - i dzięki temu mogą czuć się pewniej
– podkreśla Magdalena Wanot, prezeska Fundacji Języka Polskiego.
– mówi Agnieszka Bąba, dyrektor Biura Rozwoju Produktów w Departamencie Finansowania Klienta Detalicznego PKO Banku Polskiego.
– dodaje Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100 letnią tradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w 314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu. Kapitalizacja giełdowa PKO Banku Polskiego na koniec 2024 roku wyniosła 74,7 mld zł.
#nr 1 i kropka
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl