Cezary Pazura i Michał Koterski w nowej kampanii PKO Banku Polskiego
- 6 października ruszyła nowa kampania PKO Banku Polskiego z udziałem znanych gwiazd: Cezarego Pazury i Michała Koterskiego.
- Kampania promuje przeniesienie konta do PKO Banku Polskiego.
- Działaniom reklamowym towarzyszy promocja – zwrot do 500 zł za otwarcie konta i spełnienie pozostałych warunków promocji.
6 października wystartowała kolejna kampania marketingowa PKO Banku Polskiego. W nowych spotach, których akcja ponownie toczy się w PKO Rotundzie, Cezary Pazura i Michał Koterski przekonują nowych klientów do korzyści, jakie daje przeniesienie konta do PKO Banku Polskiego. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz internecie i potrwają do 30 listopada. Kampanii towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta i spełnienie dodatkowych warunków można otrzymać łącznie do 500 zł. Dodatkowe warunki to m.in. 6 transakcji przy użyciu portfela wirtualnego, korzystanie z IKO lub iPKO i transakcje bezgotówkowe kartą.
- Chcemy, żeby PKO Bank Polski kojarzył się z prostotą, wygodą i spokojem – dlatego w kampanii pokazujemy, że zmiana banku to żadna filozofia. Do tego znani i lubiani aktorzy z humorem udowadniają, że przeniesienie konta jest proste. To nasz sposób, by pokazać, że jesteśmy bankiem dla każdego. Kampania jest kolejną odsłoną naszej nowej ofensywy marketingowej, którą prowadzimy od czerwca – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banu Polskiego.
W spotach nie zabrakło odniesień do kultowych scen polskiego kina. Cezary Pazura w humorystyczny sposób sugeruje Markowi Koterskiemu, że nie powtórzy czasownika „to be”, co jest nawiązaniem do słynnego dialogu z polskiej kinematografii.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw i domem mediowym Havas Media Poland.
Przeniesienie pieniędzy, zleceń stałych i poinformowanie pracodawcy o zmianie konta
Dostępne w PKO Banku Polskim rachunki dla klientów indywidualnych to: PKO Konto za Zero, PKO Konto bez Granic, Konto Aurum lub Konto Platinium II.
Najpopularniejsze PKO Konto za Zero jest całkowicie darmowe. Bezpłatna jest również obsługa karty debetowej, pod warunkiem dokonania co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM (w innym wypadku opłata wynosi 10 zł miesięcznie). Klient nie zapłaci też za wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce.
Przy przeniesieniu konta do PKO Banku Polskiego, bank zadba o:
- przeniesienie środków ze starego na nowy rachunek,
- przeniesienie zleceń stałych,
- poinformowanie pracodawcy o nowym numerze konta.
Promocja na otwarcie konta
Kampanii towarzyszy promocja, w ramach której przy otwarciu PKO Konta za Zero, PKO Konta bez Granic, Konta Aurum lub Konta Platinium II i spełnieniu dodatkowych warunków można otrzymać łącznie do 500 zł. Dodatkowe 100 zł można otrzymać za otwarcie online konta walutowego, aktywację kantora online oraz dokonanie w nim transakcji. Szczegóły na stronie: https://www.pkobp.pl/k/k/dzialaj-i-zyskuj
***
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka
Małgorzata Witkowska
prasa@pkobp.pl
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl