Gdy biznes spotyka sport, rodzą się zwycięskie drużyny – PKO Bank Polski pozostaje z Polską Ligą Siatkówki
PKO Bank Polski pozostaje Oficjalnym Partnerem Polskiej Ligi Siatkówki na kolejne dwa sezony. To kontynuacja współpracy największego polskiego banku z najlepszymi ligowymi rozgrywkami w siatkówce na świecie. Partnerstwo wpisuje się w długofalową strategię sponsoringową banku, która łączy sportowe emocje z budowaniem trwałych relacji biznesowych.
- Pierwszy sezon współpracy z Polską Ligą Siatkówki przyniósł nam wymierne korzyści dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie naszego zaangażowania. Poza wymiarem wizerunkowym i medialnym projekt ten jest dla nas doskonałą okazją do pogłębiania relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Jest to część spójnej i przemyślanej strategii sponsoringowej PKO Banku Polskiego, której celem jest wzmacnianie wartości biznesu i relacji, na których się on opiera – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Na boisku decydują precyzja i strategia – w biznesie reguły są takie same. Dlatego po udanym pierwszym sezonie współpracy PKO Bank Polski i Polska Liga Siatkówki grają w jednej drużynie z jeszcze większą energią. Wspólnie łączymy siłę sportu i potencjał biznesu, by wspierać rozwój przedsiębiorstw i promować wartości, które prowadzą do zwycięstwa – niezależnie od pola gry.
- Partnerstwo z Polską Ligą Siatkówki to dla nas naturalny krok – chcemy być blisko firm i organizacji, które tak, jak my stawiają na zespołowość i wysokie standardy działania- komentuje Katarzyna Telecka, dyrektorka Departamentu Sieci i Wsparcia Bankowości Korporacyjnej.
Polska siatkówka od lat należy do światowej czołówki. Reprezentacja mężczyzn to trzykrotni mistrzowie świata i aktualni mistrzowie Europy, a kobiety mają na koncie m.in. dwa złote medale mistrzostw Europy. Polska siatkówka prezentuje jeden z najwyższych poziomów sportowych na świecie. Popularność siatkówki w Polsce potwierdzają pełne hale, rekordowe transmisje telewizyjne i miliony kibiców.
PKO Bank Polski od wielu lat jest zaangażowany we wspieranie polskiego sportu. Promuje zdrowy i aktywny tryb życia m. in. poprzez wspieranie licznych wydarzeń biegowych w całej Polsce. Od 2013 r. bank realizuje program „PKO Biegajmy razem”, zachęcający Polaków do aktywności fizycznej i zadbania o swój dobrostan poprzez aktywizację społeczną. Bank jest także tytularnym sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy oraz partnerem wielu inicjatyw sportowych o charakterze lokalnym i ogólnopolskim.
***
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka
Natalia Bąk
prasa@pkobp.pl
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl