Przejdź to głównej części strony

Nowe wizerunki kart PKO Banku Polskiego

16.05.2025
33. kolejka PKO Bank Polski Ekstraklasy oznacza nie tylko, że do rozstrzygnięcia zostały dwie serie spotkań. To również informacja dla kibiców i klientów banku o 11. kartach płatniczych z nowymi wizerunkami drużyn. W nowej odsłonie dostępna jest także karta z herbami wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy sezonu 2024/2025.
Od dziś można nabyć Oficjalną Kartę Ekstraklasy z odświeżonymi wizerunkami: Górnika Zabrze, Korony Kielce, Lecha Poznań, Piasta Gliwice, Puszczy Niepołomice, Radomiaka Radom, Rakowa Częstochowa, Śląska Wrocław, Stali Mielec, Widzewa Łódź i Zagłębia Lubin.
To druga odsłona nowych kart w sezonie 2024/2025. Karty z wizerunkami pozostałych drużyn, w tym beniaminków obecnego sezonu – zostały wdrożone w rundzie jesienniej i wciąż są dostępne. W sumie dostępnych jest ich 19.
Karta z wizerunkiem danego klubu lub z herbami wszystkich drużyn to wyjątkowy gadżet dla każdego kibica piłki nożnej, który zawsze można mieć ze sobą. To najlepszy sposób na identyfikację z ulubionymi barwami klubowymi.
Zmiana karty dla klientów PKO Banku Polskiego jest możliwa w oddziałach banku w całej Polsce, w serwisie transakcyjnym iPKO oraz w aplikacji mobilnej IKO. Koszt zmiany to 14,90 zł. Dla nowych klientów banku, karta jest bezpłatna.
Dla PKO Banku Polskiego to ósmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce. Oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który z powodzeniem łączy sport z biznesem. Pozwala i ułatwia kibicom w całej Polsce identyfikować się ze swoim klubem, a karta płatnicza nabiera osobistego charakteru.
Wdrożenie nowych kart jest możliwe dzięki współpracy banku ze wszystkimi klubami, które są jednocześnie autorami projektów graficznych kart.
Karty z wizerunkami Stali Mielec, Puszczy Niepołomice i Śląska Wrocław będą dostępne do rozpoczęcia nowego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy.
***

PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych ,firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu. #nr 1 i kropka

 
Natalia Bąk
Komunikacja projektów wspierających sport, rekreację i zdrowy styl życia
PKO Bank Polski
prasa@pkobp.pl

Kontakt dla mediów:

Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.

Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl