„W PKO Banku Polskim trwają przymiarki do inwestowania” – rusza nowa kampania promocyjna
- 3 listopada wystartowała nowa kampania PKO Banku Polskiego promująca inwestowanie.
- W kampanii występuje Szymon Majewski, który pokazuje, jak proste, dostępne i… modne może być inwestowanie.
- W PKO każdy może znaleźć taką formę inwestowania, lokowania oszczędności, która najlepiej pasuje do jego potrzeb i możliwości.
PKO Bank Polski rusza z nową kampanią promującą inwestowanie. Wykorzystując motyw kieszeni w modnej, nieco ekstrawaganckiej marynarce Szymona Majewskiego spoty pokazują, jak proste może być inwestowanie, gdy korzysta się z dopasowanych do swoich potrzeb produktów finansowych. Inwestowanie w PKO jest dla każdego i można je rozpocząć już od 100 zł.
Bohaterem kampanii jest Szymon Majewski, a głównym motywem – nietypowa, ekstrawagancka marynarka z wieloma kieszeniami. Kieszenie stanowią metaforę różnych form lokowania i inwestowania oszczędności w PKO.
– Inwestowanie, podobnie jak oszczędzanie, nie jest trudne ani zarezerwowane dla wybranych. W PKO Banku Polskim można zacząć od małych kroków – od „małych kieszeni” – i stopniowo budować swoją przyszłość finansową – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Dla każdego odpowiednia kieszeń
W ofercie PKO każdy może znaleźć taką formę lokowania oszczędności i inwestowania, która najlepiej pasuje do jego potrzeb i możliwości – od tradycyjnych sposobów oszczędzania, takich jak automatyczne oszczędzanie na koncie osobistym, lokaty kilkumiesięczne lub roczne, programy systematycznego oszczędzania, po fundusze inwestycyjne, lokaty strukturyzowane, bezpośrednie inwestowanie na giełdzie z wykorzystaniem rachunku inwestycyjnego i usług maklerskich czy zakup obligacji skarbowych.
Dla osób chcących oszczędzać na lepszą emeryturę – bank oferuje konta IKE i IKZE. To atrakcyjne formy gromadzenia środków na życie po zakończeniu kariery zawodowej, dające możliwość skorzystania z ulg podatkowych. Te rozwiązania dostępne są w aplikacji mobilnej IKO, serwisie internetowym iPKO oraz w placówkach banku.
Kampania potrwa do 14 grudnia, w telewizji i internecie w tym Tik Tok, Google, YT. Kampania jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Warsaw oraz domem mediowym Havas Media.
***
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka
Grzegorz Culepa
prasa@pkobp.pl
Kontakt dla mediów:
Do kontaktu z Centrum Prasowym zapraszamy dziennikarzy.
Prosimy o kierowanie pytań na adres prasa@pkobp.pl
