Contact Center

Podcast: Dzień dobry w pracy!

Usiądź wygodnie i posłuchaj jakie projekty, wyzwania i możliwości zawodowe czekają na Ciebie w PKO Banku Polskim.

youtube logotyp




Twój dzień w pracy

  • jesteś częścią ważnego zespołu, który buduje relacje z klientami i dba o ich doświadczenia

  • zdobywasz doświadczenie w obsłudze klienta, gdy pomagasz klientom w codziennej obsłudze bankowej

  • poznajesz produkty i procesy bankowe - to przydaje się również w życiu prywatnym

Twoje możliwości rozwoju

  • przygotujemy Cię do zadań - dostaniesz kompleksowe szkolenia

  • jako konsultant zdobywasz wiedzę i kompetencje, dzięki którym możesz kontynuować pracę na innych stanowiskach w obszarze finansów

  • możesz się stale rozwijać podczas szkoleń, warsztatów i spotkań z ekspertami

  • masz jasną ścieżkę awansu. Jeśli będzie Ci brakowało nowych wyzwań zawodowych, nasi rekruterzy pomogą Ci je znaleźć wewnątrz organizacji

#ZajmijStanowisko, jeśli:

  • lubisz rozmawiać z ludźmi i potrafisz ich słuchać

  • szukasz miejsca, w którym postawisz swoje pierwsze zawodowe kroki, z perspektywą dalszego rozwoju wewnątrz organizacji

  • chcesz zdobyć wiedzę i rozwijać kompetencje w obszarze finansów oraz obsługi klienta

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry

Ręce i serce
Prywatną opiekę medyczną
Ubezpieczenie grupowe
Ubezpieczenie grupowe
PPE
Pracowniczy Program Emerytalny
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit
(m.in. karta sportowa, bony do sklepów)
Zniżki pracownicze
Zniżki pracownicze
Produkty bankowe
Produkty bankowe na preferencyjnych warunkach
(m.in. konto, leasing)
System premiowy
Unikalny system premiowy
Kredyt hipoteczny
Kredyt hipoteczny na preferencyjnych warunkach
Inicjatywy sportowe
Dofinansowanie pracowniczych inicjatyw sportowych

Poznaj nas

zdjęcie Anna Gajowiak

„Współpracuję z najlepszym zespołem – ludźmi, którym nie straszne jest żadne pytanie klienta. Jak jest wyzwanie – działamy. Pomożemy ekspresowo dostarczyć kartę do Meksyku, czy uwolnimy klienta zatrzaśniętego w bankomacie. Każdego dnia czekają na nas nowe wyzwania i zaskakujące sytuacje, dzięki czemu codziennie uczymy się czegoś nowego.”

Anna Gajowiak,
Menedżer Zespołu Obsługi Klienta i Ubezpieczeń

zdjęcie Jakub Kusibab

„Praca konsultanta może być początkiem kariery w PKO Banku Polskim. Z czasem możesz zacząć uczyć innych pracowników, analizować rozmowy z klientami lub nawet budować roboty, które usprawniają i automatyzują zadania pracowników wspierających klientów naszego banku.”

Jakub Kusibab,
Dyrektor Biura Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Jak aplikować?

Jak aplikować?
#ZajmijStanowisko
I aplikuj online na wybrane ogłoszenie.
Spełniasz wymagania?
Jeśli tak, z pewnością oddzwonimy do Ciebie.
Rozmowa kwalifikacyjna
Czasami jest dwuetapowa – na pewno sobie poradzisz.
Nasza decyzja
Trzymamy za Ciebie kciuki.
Dzień dobry w pracy
Miło Cię widzieć w naszym gronie!

Zobacz, jak o pracy w Contact Center mówią pracownicy