Usiądź wygodnie i posłuchaj jakie projekty, wyzwania i możliwości zawodowe czekają na Ciebie w PKO Banku Polskim.
Twój dzień w pracy
jesteś częścią ważnego zespołu, który buduje relacje z klientami i dba o ich doświadczenia
zdobywasz doświadczenie w obsłudze klienta, gdy pomagasz klientom w codziennej obsłudze bankowej
poznajesz produkty i procesy bankowe - to przydaje się również w życiu prywatnym
Twoje możliwości rozwoju
przygotujemy Cię do zadań - dostaniesz kompleksowe szkolenia
jako konsultant zdobywasz wiedzę i kompetencje, dzięki którym możesz kontynuować pracę na innych stanowiskach w obszarze finansów
możesz się stale rozwijać podczas szkoleń, warsztatów i spotkań z ekspertami
masz jasną ścieżkę awansu. Jeśli będzie Ci brakowało nowych wyzwań zawodowych, nasi rekruterzy pomogą Ci je znaleźć wewnątrz organizacji
#ZajmijStanowisko, jeśli:
lubisz rozmawiać z ludźmi i potrafisz ich słuchać
szukasz miejsca, w którym postawisz swoje pierwsze zawodowe kroki, z perspektywą dalszego rozwoju wewnątrz organizacji
chcesz zdobyć wiedzę i rozwijać kompetencje w obszarze finansów oraz obsługi klienta
„Współpracuję z najlepszym zespołem – ludźmi, którym nie straszne jest żadne pytanie klienta. Jak jest wyzwanie – działamy. Pomożemy ekspresowo dostarczyć kartę do Meksyku, czy uwolnimy klienta zatrzaśniętego w bankomacie.
Każdego dnia czekają na nas nowe wyzwania i zaskakujące sytuacje, dzięki czemu codziennie uczymy się czegoś nowego.”
Anna Gajowiak,
Menedżer Zespołu Obsługi Klienta i Ubezpieczeń
„Praca konsultanta może być początkiem kariery w PKO Banku Polskim. Z czasem możesz zacząć uczyć innych pracowników, analizować rozmowy z klientami lub nawet budować roboty, które usprawniają i automatyzują zadania pracowników wspierających klientów naszego banku.”
Jakub Kusibab,
Dyrektor Biura Sprzedaży i Obsługi Contact Center