Miejsce pracy: Bydgoszcz
Jednostka: Dom Maklerski
Komórka: Punkt Obsługi Klienta Domu Maklerskiego
Nr ref.: BYD/124/11/2013
Termin zgłoszeń: 12 grudnia 2013

Główne zadania:

  • zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów oferowanych przez DM,
  • aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami,
  • analizę rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe.
  • współpracę z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu.
  • realizację wyznaczonych strategicznych celów: sprzedażowych, rozwojowych i edukacyjnych,
  • podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • praktycznej i szerokiej znajomości palety produktów i usług rynku kapitałowego,
  • minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (DM, Bank, TFI, OFE).
  • doskonałej umiejętności organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,
  • realizacji powierzonych zadań i orientacji na wynik,
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji,
  • licencji Maklera Papierów Wartościowych.
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.