Studenci i absolwenci

Podcast: Dzień dobry w pracy!

Usiądź wygodnie i posłuchaj jakie projekty, wyzwania i możliwości zawodowe czekają na Ciebie w PKO Banku Polskim.

youtube logotyp

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry

Studenci - wynagrodzenie
Wynagrodzenie
bo szanujemy Twoją pracę
Studenci - umowa zlecenie
Umowa zlecenie
bo od czegoś trzeba zacząć
Studenci - godziny pracy
Elastyczne godziny pracy
bo rozumiemy, że nauka jest najważniejsza
Studenci - praca projektowa
Pracę projektową
bo chcemy abyś realnie wspierał nasz zespół i mógł się wiele nauczyć
Studenci - wsparcie mentora
Wsparcie mentora
bo zawsze warto uczyć się od bardziej doświadczonych
Studenci - 3 miesiące
Współpracę na 3 miesiące
z możliwością przedłużenia

Staż u nas jest dla Ciebie, jeśli…

23 tys.
pracowników
9 mln
klientów
100 lat
na rynku
Podzielasz nasze wartości
Chcesz realizować ambitne zadania
Potrafisz działać zespołowo
Chcesz współtworzyć nowoczesny, polski bank otwarty na klientów

#StażNaDzieńDobry

 

Rozpocznij swoją karierę w dobrym miejscu! Wszystko, czego nauczysz się na starcie przyda Ci się do rozwoju Twojej kariery zawodowej.

Jeżeli Twoim celem jest zdobycie nowych kompetencji poprzez praktyczne doświadczenie - dołącz do nas i wspólnie budujmy nowoczesny polski bank w ramach interesującego Cię obszaru:

Sprzedaż
Chcesz się rozwijać w obszarze sprzedaży i pracy z klientem? Jesteś osobą samodzielną i otwartą na potrzeby klienta? Lubisz pracę z ludźmi i z łatwością nawiązujesz nowe relacje?
 
#ZajmijStanowisko i zobacz, jak funkcjonuje oddział największego banku w Polsce. W ramach tej ścieżki poznasz tajniki i najwyższe standardy pracy z klientem, będziesz dbać o pozytywny wizerunek naszej organizacji oraz uczestniczyć w ciekawych projektach sprzedażowych.
IT
Chcesz się rozwijać w obszarze szeroko pojętej informatyki? Interesują Cię nowe technologie a szukanie innowacyjnych rozwiązań oraz nauka nowych rzeczy daje Ci dużo satysfakcji?
 
#ZajmijStanowisko w ramach tej ścieżki, a w zależności od zespołu, do którego dołączysz będziesz między innymi: wspierać zespół we wdrażaniu nowych projektów z zakresu aplikacji i rozwiązań technologicznych, uczestniczyć w tworzeniu i utrzymywaniu środowisk chmurowych, a także tworzyć i modyfikować środowiska sprzętowe dla systemów produkcyjnych oraz testowych. Staż w ramach tej ścieżki, to szansa poznania nowoczesnego ekosystemu informatycznego i pracy z najlepszymi ekspertami w swojej dziedzinie.
Analityka danych
Interesujesz się tematyką analizy danych, modelowania, sztucznej inteligencji, machine learning, big data i cloud computing? Potrafisz skutecznie pozyskiwać informacje z różnych źródeł? Chcesz wykorzystywać nowoczesne technologie w usprawnianiu procesów analitycznych lub podjąć pracę o charakterze badawczym?
 
#ZajmijStanowisko w ramach tej ścieżki, a w zależności od zespołu, do którego dołączysz będziesz między innymi: wspierać zespół w budowie i automatyzacji narzędzi analizowania oraz raportowania, przeprowadzać analizy z zastosowaniem metod statystycznych, a także korzystać z technologii służących do modelowania danych. Staż w ramach tej ścieżki, to możliwość zdobycia cennego doświadczenia i nauki praktycznych umiejętności poprzez pracę na bazie danych największego banku w Polsce.
Cyberbezpieczeństwo
Chcesz się rozwijać w obszarze cyberbezpieczeństwa? Fascynują Cię nowe technologie? Rzetelnie realizujesz powierzone Ci zadania i lubisz podejmować się nowych wyzwań?
 
#ZajmijStanowisko w ramach tej ścieżki, a w zależności od zespołu, do którego dołączysz będziesz między innymi: wspierać zespół w realizacji zadań związanych z szeroko rozumianym cyberbezpieczeństwem, uczestniczyć w projektach mających na celu zabezpieczenie obecnych produktów bankowych czy w planowaniu nowych wdrożeń.
Wsparcie Biznesu
Chcesz się rozwijać w szeroko pojętym obszarze kompetencji biznesowych? Jesteś osobą sumienną? Z zaangażowaniem podchodzisz do wykonywanych zadań i z łatwością uczysz się nowych rzeczy?
 
#ZajmijStanowisko w ramach tej ścieżki, a w zależności od zespołu, do którego dołączysz będziesz między innymi: wspierać zespół w pracach koncepcyjnych i wdrożeniowych, tworzyć raporty i analizować trendy rynkowe oraz brać udział w nowych projektach. Czeka na Ciebie wiele obszarów m.in. marketing, doświadczenia klienta, prawo, transformacja cyfrowa czy HR.

Program stażowy trwa u nas cały rok.

Zapoznaj się z aktualnymi ofertami

Jeśli nie znajdziesz już dziś interesującej Cię oferty, załóż konto kandydata i ustaw alert o nowych ofertach, które spełnią Twoje oczekiwania. Damy znać, kiedy pojawi się propozycja (może właśnie) dla Ciebie!

Powiedz dzień dobry swojej karierze i aplikuj do PKO Banku Polskiego.

 

#StażNaDzieńDobry, czyli nie bój się spróbować!

Ola JuchnowiczPrzeszukując portale z ofertami pracy, natknęłam się na ofertę stażu w PKO Banku Polskim i pomyślałam, że warto spróbować. Rozmowa rekrutacyjna tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że bardzo mi zależy, abym to właśnie ja została wybrana spośród wszystkich kandydatów. Podczas rozmowy musiałam opowiedzieć o sobie, o swoim dotychczasowym doświadczeniu, zostałam również zapytana o materię, która mnie interesuje w zakresie prawa. Uzyskałam wiele informacji na temat charakteru stanowiska, na które aplikowałam oraz obowiązków z nim związanych. Udało się! Poznałam tu bardzo pogodne i wspierające osoby, od których wiele mogę się nauczyć. Staż minął bardzo szybko, a od października zaczynam pracę na stanowisku młodszego specjalisty. W przyszłym roku zamierzam podejść do egzaminu wstępnego na aplikację radcowską i kontynuować naukę w tym kierunku. Zobaczymy, jak potoczą się moje dalsze losy w banku, ale nie ukrywam, że jeśli byłaby taka możliwość, to w dalszej perspektywie, chciałabym tu nadal pracować

– mówi Ola Juchnowicz, stażystka w Departamencie Prawnym w Bydgoszczy.

 

Jarek ZabuskiStaż w banku poleciła mi znajoma, która również była stażystką w banku. Poza wiedzą ze studiów nie miałem żadnego doświadczenia. Bałem się, że mogę nie podołać pracy w banku, ale udało się… Zawsze miałem w głowie obraz PKO Banku Polskiego jako mocnej instytucji finansowej, w której biurokracja jest stawiana na pierwszym miejscu. Tymczasem bez żadnego problemu mogę zwrócić się z pytaniami do każdej z osób zarówno w moim zespole, jak i w całym departamencie, a nawet w innych obszarach banku. Komunikacja i możliwość rozwiązywania problemów z koleżankami i kolegami to wspaniała rzecz. Zmieniło się moje postrzeganie. Praca biurowa – w moim przekonaniu – opiera się głównie na pracy z ludźmi. Z chęcią zostanę w banku na dłużej. Obecna praca pozwala mi się samodzielnie utrzymać. Zagadnienia, którymi się zajmuję, interesują mnie tak samo, jak na początku, więc cieszę się, że mogę się dalej rozwijać. Rozumiem stres i niepewność związane z całym procesem rekrutacji i poszukiwaniem pracy, zwłaszcza gdy ma to być pierwsze doświadczenie zawodowe. Dlatego tak bardzo liczy się otwartość miejsca, do którego chcemy dostać się na staż.

- mówi Jarek Zabuski, który pierwsze kroki stawia w Departamencie Kapitału Pracownika w Warszawie.

 

Pełny wywiad możesz przeczytać tutaj

Chcesz do nich dołączyć? Zgłoś się na staż w PKO Banku Polskim!

 

Jak aplikować?

Jak aplikować?
#ZajmijStanowisko
I aplikuj online na wybrane ogłoszenie.
Spełniasz wymagania?
Jeśli tak, z pewnością oddzwonimy do Ciebie.
Rozmowa kwalifikacyjna
Czasami jest dwuetapowa – na pewno sobie poradzisz.
Nasza decyzja
Trzymamy za Ciebie kciuki.
Dzień dobry w pracy
Miło Cię widzieć w naszym gronie!

Zobacz nasze filmy

Jeden Bank - wiele pasji

Bank w liczbach

Bot rekrutuje! Praca w banku

Zamów kontakt

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą

  • W celu odpowiedzi na moje zgłoszenie wyrażam zgodę na otrzymanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
  • Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Zapoznaj się z pełną informacją.

    WAŻNE INFORMACJE

    W dowolnym momencie można wycofać wszystkie lub wybrane zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Niezaznaczenie żadnej ze zgód nie jest równoznaczne ze złożeniem sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. Z tego względu PKO Bank Polski S.A. (Bank) będzie miał możliwości przesyłania listownie informacji marketingowych na temat swoich produktów i usług.

    W każdym momencie można złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych np. listownie na adres Banku, składając oświadczenie w placówkach, w bankowości elektronicznej lub dzwoniąc na infolinię PKO Banku Polskiego S.A.

    Po złożeniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych Bank nie będzie przetwarzał danych osobowych w celach marketingowych i nie będzie przesyłał ofert oraz informacji marketingowych (w tym podmiotów współpracujących) w żadnej formie.

  • Administratorem danych osobowych jest PKO Bank Polski S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

    1. Administrator danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „Bankiem”.

    2. Inspektor Ochrony Danych

    W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod at pkobp.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    3. Kategorie danych osobowych -informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Bank przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

    4. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:
    1) przedstawienia ofert lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f Rozporządzenia,
    2) zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
    3) realizacji zawartej umowy, lub w celu świadczenia usług przez Bank, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    4) dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    5) zarządzania przez Bank ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c Rozporządzenia,
    6) rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f Rozporządzenia,
    7) realizacji przez Bank czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia,
    8) realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), poręczenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c Rozporządzenia,
    9) marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank lub spółki z Grupy Kapitałowej Banku lub podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    10) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    11) wykrycia i ograniczenia nadużyć finansowych związanych z działalnością Banku, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych klientów Banku oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.

    Dane dotyczące Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    5. Udostępnienie danych osobowych

    Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Bank :

    1) podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie art. art. 104 ust. 2 i art. 105 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe,
    2) podmiotom, którym Bank powierzył wykonywanie czynności bankowych lub czynności związanych z działalnością bankową na rzecz Banku,
    3) instytucjom, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe,
    4) organom i podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie art. 149 lub 150 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi lub innych przepisów prawa, dotyczących obrotu instrumentami finansowymi (w zakresie usług powierniczych świadczonych przez Bank na podstawie art. 119 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, lub usług wykonywanych przez Bank na podstawie art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi),
    5) biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy,
    6) podmiotom z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotom współpracującym z Bankiem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotach dostępna jest na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

    Pani/Pana dane mogą być przekazane administracji rządowej Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem SWIFT.

    7. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

    1) ważności oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) obowiązywania umowy zawartej z Bankiem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
    4) stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w części trzeciej Rozporządzenia nr 575/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012,
    5) obowiązywania udzielonego Pani/Panu pełnomocnictwa, a po jego wygaśnięciu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

    Informacje dotyczące okresów przechowywania danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    8. Przysługujące prawa

    W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

    1) prawo dostępu do danych osobowych,
    2) prawo do sprostowania danych osobowych,
    3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
    7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

    9. Źródło pochodzenia danych - informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Bankiem oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.

    10. Wymóg podania danych

    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla:

    1) rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem,
    3) świadczenia usług przez Bank, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Bank,
    4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi,
    5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

    11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz w celach marketingowych, konsekwencją czego będzie możliwość zastosowania wobec Pani/Pana uproszczonej ścieżki obsługi oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty produktów i usług oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.