NR 1 W DOSTĘPNOŚCI – NASZ CEL

Prosty język

  • Specjalistki i specjaliści od prostego języka dbają, aby nasze komunikaty były zrozumiałe
  • Łączymy wiedzę z technologią, która pomaga nam upraszczać na dużą skalę

 

Zobacz, jak projekt PKO Prosto zmienia nasz język dla Ciebie


Gdzie znajdziesz prosty język?

Umowy i regulaminy

To nie są łatwe dokumenty, ale staramy się, żeby były jak najprostsze – dzięki temu wiesz, na co się umawiamy

Oddziały i infolinia

Nasi doradcy i konsultanci na infolinii w jasny sposób przekażą Ci informacje, których potrzebujesz

Komunikacja na co dzień

Upraszczamy nasz język, żeby każdy nas zrozumiał. Dzięki temu załatwiasz swoje sprawy szybko i intuicyjnie – bez wychodzenia z domu

Serwis iPKO i aplikacja IKO

Dbamy o prosty język w komunikatach, które od nas dostajesz np. w e-mailach, aktualnościach czy informacjach o Twoich produktach

Jak prostujemy język?

Biuro prostego języka

Doświadczony zespół upraszcza teksty, promuje prosty język, dzieli się wiedzą i dobrymi praktykami – w banku oraz poza nim

Program ambasadorski

80 osób z różnych zespołów dba, żeby to, co dostajesz, było jak najbardziej zrozumiałe. Ich umiejętności certyfikowała Fundacja Języka Polskiego

Aplikacja PKO Prosto

Stworzyliśmy aplikację, która wszystkim naszym pracownikom pomaga upraszczać teksty. Jej sercem jest sztuczna inteligencja

Świadomość

Mówimy głośno, że prosty język jest ważny – przy każdej okazji. Organizujemy wydarzenia i angażujemy się w działania sektora finansowego na rzecz prostego języka

Certyfikaty Fundacji Języka Polskiego

  • Językowy znak jakości – instytucja
    Wyróżnienie za systemowe podejście do zmiany sposobu komunikacji
  • Językowy znak jakości – ludzie
    Wyróżnienie dla pracowników, którzy zdali egzamin z prostego języka
  • Językowy znak jakości – teksty
    Wyróżnienie dla 3 umów – konta, karty kredytowej i pożyczki gotówkowej – napisanych w prostym języku