Gdzie znajdziesz prosty język?
Umowy i regulaminy
To nie są łatwe dokumenty, ale staramy się, żeby były jak najprostsze – dzięki temu wiesz, na co się umawiamy
Oddziały i infolinia
Nasi doradcy i konsultanci na infolinii w jasny sposób przekażą Ci informacje, których potrzebujesz
Komunikacja na co dzień
Upraszczamy nasz język, żeby każdy nas zrozumiał. Dzięki temu załatwiasz swoje sprawy szybko i intuicyjnie – bez wychodzenia z domu
Serwis iPKO i aplikacja IKO
Dbamy o prosty język w komunikatach, które od nas dostajesz np. w e-mailach, aktualnościach czy informacjach o Twoich produktach
Jak prostujemy język?
Biuro prostego języka
Doświadczony zespół upraszcza teksty, promuje prosty język, dzieli się wiedzą i dobrymi praktykami – w banku oraz poza nim
Program ambasadorski
80 osób z różnych zespołów dba, żeby to, co dostajesz, było jak najbardziej zrozumiałe. Ich umiejętności certyfikowała Fundacja Języka Polskiego
Aplikacja PKO Prosto
Stworzyliśmy aplikację, która wszystkim naszym pracownikom pomaga upraszczać teksty. Jej sercem jest sztuczna inteligencja
Świadomość
Mówimy głośno, że prosty język jest ważny – przy każdej okazji. Organizujemy wydarzenia i angażujemy się w działania sektora finansowego na rzecz prostego języka
Certyfikaty Fundacji Języka Polskiego
-
Językowy znak jakości – instytucja
Wyróżnienie za systemowe podejście do zmiany sposobu komunikacji -
Językowy znak jakości – ludzie
Wyróżnienie dla pracowników, którzy zdali egzamin z prostego języka -
Językowy znak jakości – teksty
Wyróżnienie dla 3 umów – konta, karty kredytowej i pożyczki gotówkowej – napisanych w prostym języku