Miejsce pracy: Gdynia
Jednostka: Centrum Restrukturyzacji i Windykacji
Komórka: Zespół Pozyskiwania i Aktualizacji Danych/ Sekcja Danych Teleadresowych
Nr ref.: GDD/237/10/2016
Termin zgłoszeń: 23 grudnia 2016

Główne zadania:

  • zapewnienie pozyskiwania danych teleadresowych klientów w celu nawiązania kontaktu z klientem i podjęcia działań windykacyjnych lub restrukturyzacyjnych
  • obsługa systemów, rejestrów i aplikacji w zakresie działania komórki
  • realizacja obowiązków sprawozdawczych na potrzeby CRW
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi CRW oraz podmiotami i organami zewnętrznymi w celu realizacji nałożonych zadań

Oczekujemy:

  • wykształcenia: wyższego – specjalista, minimum średniego – młodszy specjalista
  • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów, którzy mają opóźnienia w spłacie wierzytelności – w przypadku specjalisty, w przypadku młodszego specjalisty doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów – mile widziane
  • znajomości pakietu MS Office, biegła obsługa MS Excel będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
  • komunikatywności z uwzględnieniem rozmów telefonicznych
  • dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.