NR 1 W DOSTĘPNOŚCI – NASZ CEL

Bankowość elektroniczna

Bankowość elektroniczna to serwis iPKO, aplikacja IKO i nasza strona internetowa. Aby zapewnić Ci dostępność i bezpieczeństwo:

 

  • wprowadzamy nowości, które ułatwiają Ci korzystanie z bankowości elektronicznej
  • na bieżąco konsultujemy się z ekspertami i uwzględniamy ich zalecenia

Jak już jesteśmy dostępni?

Ułatwiony dostęp

Po serwisie iPKO i naszej stronie internetowej możesz poruszać się tak, jak Ci wygodniej – za pomocą myszy, klawiatury albo czytnika ekranów

Intuicyjna obsługa

Dbamy o to, aby każdy mógł łatwo korzystać z naszej bankowości – dlatego stale upraszczamy nasz język i tworzymy naszą nawigację w taki sposób, aby była intuicyjna

Więcej

Asystent głosowy w aplikacji IKO

Czytanie sprawia Ci trudność? Powiedz, co chcesz zrobić, a Asystent głosowy pomoże Ci zlecić przelew, wyszukać transakcję, sprawdzić stan czy historię konta. Połączy Cię także z naszym specjalistą

Co dalej rozwijamy?

Alternatywne opisy

Nie wszystkie grafiki i przyciski mają odpowiedni opis alternatywny. Zadbamy o to, aby było ich coraz więcej

Kontrast kolorów

Wiemy, że odpowiedni kontrast kolorów jest ważny, dlatego chcemy zapewnić go w większym stopniu w serwisie iPKO i aplikacji IKO oraz na naszej stronie internetowej

Więcej

Sprawdź, jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo

Więcej