Jak już jesteśmy dostępni?
Ułatwiony dostęp
Po serwisie iPKO i naszej stronie internetowej możesz poruszać się tak, jak Ci wygodniej – za pomocą myszy, klawiatury albo czytnika ekranów
Intuicyjna obsługa
Dbamy o to, aby każdy mógł łatwo korzystać z naszej bankowości – dlatego stale upraszczamy nasz język i tworzymy naszą nawigację w taki sposób, aby była intuicyjna
WięcejAsystent głosowy w aplikacji IKO
Czytanie sprawia Ci trudność? Powiedz, co chcesz zrobić, a Asystent głosowy pomoże Ci zlecić przelew, wyszukać transakcję, sprawdzić stan czy historię konta. Połączy Cię także z naszym specjalistą
Co dalej rozwijamy?
Alternatywne opisy
Nie wszystkie grafiki i przyciski mają odpowiedni opis alternatywny. Zadbamy o to, aby było ich coraz więcej
Kontrast kolorów
Wiemy, że odpowiedni kontrast kolorów jest ważny, dlatego chcemy zapewnić go w większym stopniu w serwisie iPKO i aplikacji IKO oraz na naszej stronie internetowej
WięcejSprawdź, jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo