NR 1 W DOSTĘPNOŚCI – NASZ CEL

Bankomaty i wpłatomaty


Jak się dla Ciebie zmieniamy?

Nowoczesne urządzenia

Obsługa naszych nowych bankomatów jest bardziej intuicyjna

Bezpieczeństwo

Damy Ci wskazówki, jak nie dać się oszukać „na BLIKA”

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością wzroku

Najważniejsze elementy oznaczyliśmy w języku Braille’a, np. klawiaturę PIN. Nowe ekrany są większe i jaśniejsze, a przy wypłacie możesz skorzystać ze ścieżki dźwiękowej – wkrótce dostępnej także dla wpłaty

Więcej

Przyjazne komunikaty

Instrukcje napisaliśmy w prostym języku. Dodaliśmy też intuicyjne ikony i grafiki, które pokażą Ci m.in. jak prawidłowo umieścić gotówkę we wpłatomacie

Wejdź do aplikacji IKO i poproś Asystenta głosowego o wskazówki. Otrzymasz podpowiedzi, jak krok po kroku wpłacić lub wypłacić gotówkę

Asystent głosowy w IKO