Jak się dla Ciebie zmieniamy?
Nowoczesne urządzenia
Obsługa naszych nowych bankomatów jest bardziej intuicyjna
Bezpieczeństwo
Damy Ci wskazówki, jak nie dać się oszukać „na BLIKA”
Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Najważniejsze elementy oznaczyliśmy w języku Braille’a, np. klawiaturę PIN. Nowe ekrany są większe i jaśniejsze, a przy wypłacie możesz skorzystać ze ścieżki dźwiękowej – wkrótce dostępnej także dla wpłaty
WięcejPrzyjazne komunikaty
Instrukcje napisaliśmy w prostym języku. Dodaliśmy też intuicyjne ikony i grafiki, które pokażą Ci m.in. jak prawidłowo umieścić gotówkę we wpłatomacie
Wejdź do aplikacji IKO i poproś Asystenta głosowego o wskazówki. Otrzymasz podpowiedzi, jak krok po kroku wpłacić lub wypłacić gotówkę