NASZ CEL

Nr 1 w dostępności

Sprawdź, jak korzystać z naszych usług w sposób, który najbardziej Ci odpowiada


Sprawdź, jak się dla Ciebie zmieniamy

Infolinia – tutaj też dbamy o dostępność

Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7 – możesz do nas zadzwonić z każdego miejsca na świecie

    • Interaktywny asystent głosowy na infolinii pomoże Ci załatwić większość spraw
    • Zadzwoń do nas z IKO – szybciej załatwimy Twoją sprawę, bo mamy już Twoje dane. To oznacza krótszą weryfikację
    • Jeśli jesteś osobą starszą, możesz liczyć na indywidualną obsługę – przełączymy Cię do wyspecjalizowanego doradcy i uwzględnimy ewentualne bariery komunikacyjne oraz cyfrowe
    • Nasi konsultanci pracują w miejscach, które są wyciszone, aby zapewnić odpowiednią jakość rozmów
    • Minimalizujemy odtwarzane w tle rozmowy lub inne dźwięki
    • Bezpieczeństwo to nasz priorytet – jeśli wskażesz, że dzwonisz z tego powodu, szybko połączysz się ze specjalistą, który zabezpieczy Twoje pieniądze i dane