Jakiś produkt lub usługa nie są dla Ciebie dostępne? Podpowiemy Ci, jak z nich skorzystać.
Swoje sprawy załatwiasz tak, jak chcesz
Na co dzień łączymy różne metody kontaktu i sposoby załatwiania spraw, aby obsługiwać Cię w sposób, który najbardziej Ci odpowiada
Z czego możesz skorzystać?
Sprawdź, jak się dla Ciebie zmieniamy
Infolinia – tutaj też dbamy o dostępność
Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7 – możesz do nas zadzwonić z każdego miejsca na świecie
Porozmawiasz z nami po angielsku, ukraińsku i oczywiście po polsku
- Interaktywny asystent głosowy na infolinii pomoże Ci załatwić większość spraw
- Zadzwoń do nas z IKO – szybciej załatwimy Twoją sprawę, bo mamy już Twoje dane. To oznacza krótszą weryfikację
- Jeśli jesteś osobą starszą, możesz liczyć na indywidualną obsługę – przełączymy Cię do wyspecjalizowanego doradcy i uwzględnimy ewentualne bariery komunikacyjne oraz cyfrowe
- Nasi konsultanci pracują w miejscach, które są wyciszone, aby zapewnić odpowiednią jakość rozmów
- Minimalizujemy odtwarzane w tle rozmowy lub inne dźwięki
- Bezpieczeństwo to nasz priorytet – jeśli wskażesz, że dzwonisz z tego powodu, szybko połączysz się ze specjalistą, który zabezpieczy Twoje pieniądze i dane
Masz pytania?