Przejdź to głównej części strony

NR 1 W DOSTĘPNOŚCI – NASZ CEL

Oddziały

  • W wyszukiwarce oddziałów łatwo sprawdzisz, czy konkretny oddział jest dostosowany do Twoich potrzeb
  • W rozmowach staramy się używać prostego języka – dostosowanego do możliwości komunikacyjnych odbiorcy

Dostępność w oddziałach – z czego skorzystasz?

Pies przewodnik

Do każdej placówki możesz wejść z psem przewodnikiem albo psem asystującym

Polski Język Migowy

Bezpłatnie skorzystasz z wspomagającego tłumaczenia na Polski Język Migowy online podczas wizyty w naszej placówce

Specjalna przestrzeń

Jeśli hałas jest dla Ciebie kłopotliwy, zapytaj pracownika o obsługę w oddzielnym pomieszczeniu

Wzory dokumentów na wyciągnięcie ręki

Możesz zapoznać się z naszymi dokumentami zanim przyjdziesz do oddziału

Elastyczny podpis

Możesz podpisać dokumenty cyfrowo – na tablecie, SMS-em lub w aplikacji IKO. Jeśli żadna z tych form podpisu nie jest dla Ciebie dostępna, nasz doradca pomoże Ci złożyć tuszowy odcisk palca

Głośne odczytanie tekstu

Wybrana przez Ciebie osoba, np. doradca lub rodzic, może głośno odczytać dla Ciebie tekst np. umowy

Kąciki dla najmłodszych

W większości oddziałów mamy stoliki z kredkami lub ekrany multimedialne z grami

Bez kolejek

Nie chcesz czekać w kolejce? Umów spotkanie na konkretną godzinę – zrobisz to łatwo na naszej stronie

Świadomi doradcy

Szkolimy z zasad obsługi osób z niepełnosprawnościami. Takie szkolenie przeszło już 80% pracowników oddziałów

A może online? Samodzielnie lub z naszą pomocą

  • Większość spraw załatwisz samodzielnie w serwisie iPKO, aplikacji IKO lub na naszej stronie internetowej
  • Skorzystaj z Asystenta głosowego w aplikacji IKO – zapytaj o stan konta, wyszukaj transakcję, zleć przelew i załatwiaj inne sprawy