Dostępność w oddziałach – z czego skorzystasz?
Pies przewodnik
Do każdej placówki możesz wejść z psem przewodnikiem albo psem asystującym
Polski Język Migowy
Bezpłatnie skorzystasz z wspomagającego tłumaczenia na Polski Język Migowy online podczas wizyty w naszej placówce
Specjalna przestrzeń
Jeśli hałas jest dla Ciebie kłopotliwy, zapytaj pracownika o obsługę w oddzielnym pomieszczeniu
Wzory dokumentów na wyciągnięcie ręki
Możesz zapoznać się z naszymi dokumentami zanim przyjdziesz do oddziału
Elastyczny podpis
Możesz podpisać dokumenty cyfrowo – na tablecie, SMS-em lub w aplikacji IKO. Jeśli żadna z tych form podpisu nie jest dla Ciebie dostępna, nasz doradca pomoże Ci złożyć tuszowy odcisk palca
Głośne odczytanie tekstu
Wybrana przez Ciebie osoba, np. doradca lub rodzic, może głośno odczytać dla Ciebie tekst np. umowy
Kąciki dla najmłodszych
W większości oddziałów mamy stoliki z kredkami lub ekrany multimedialne z grami
Bez kolejek
Nie chcesz czekać w kolejce? Umów spotkanie na konkretną godzinę – zrobisz to łatwo na naszej stronie
Świadomi doradcy
Szkolimy z zasad obsługi osób z niepełnosprawnościami. Takie szkolenie przeszło już 80% pracowników oddziałów
Masz inne potrzeby? Powiedz o nich naszemu doradcy. Zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc
Jeśli potrzebujesz wsparcia, umów rozmowę z naszym doradcą
Nie musisz wychodzić z domu – pomożemy Ci przez telefon lub online np. wypełnić wniosek lub załatwić inne sprawy w serwisie iPKO lub aplikacji IKO