Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO

25.07.2019
Kupuj bilety komunikacji miejskiej w większości miast w Polsce bezpośrednio w aplikacji IKO. Usługa realizowana przez moBilet i dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO (Android i iOS)
  • Wystarczy wybrać: miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcesz zapłacić
  • W przypadku kontroli pokaż bilet w telefonie – nie musisz logować się do aplikacji
  • Często kupujesz ten sam rodzaj biletu? Dodaj go do Ulubionych – dzięki temu każdy kolejny zakup zajmie Ci jeszcze mniej czasu
  • W wybranych miejscowościach bilety jednorazowe i krótkookresowe możesz kupić innym osobom podróżującym z Tobą

Pobierz aplikację IKO

Kontrola biletów? Pokaż bilet w IKO

Dodatkowe informacje

  • Żeby dodać bilet do Ulubionych, wystarczy kliknąć w Gwiazdkę po prawej stronie Biletu (w sekcji Moje bilety)
  • Bilety komunikacyjne mogą być dostępne bez logowania – sprawdź, jak dodać bilety komunikacyjne do ekranu przed zalogowaniem
  • W sekcji Aktywne znajdziesz aktualnie ważne bilety. Gdy stracą ważność, będą dostępne w Archiwum
  • W zależności od wymagań danej miejscowości, możesz otrzymać prośbę o podanie numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub imienia i nazwiska lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika. Aplikacja może też poprosić Cię o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji
  • Masz możliwość zainicjowania procesu zamówienia faktury oraz złożenia reklamacji – przekierujemy Cię z aplikacji do serwisu moBilet

Więcej o biletach komunikacji miejskiej w IKO
Jak pobrać i aktywować aplikację IKO?
Więcej o aplikacji mobilnej IKO

Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy iPKO stanowią usługę bankowości elektronicznej.